Перегляд за Автор "Донченко, Л. І."
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВнесок українських педагогів та діячів освіти в розробку питань підготовки соціально-педагогічних кадрів у 20–30-ті рр. ХХ століття(Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (ПХДПУ), Київська обл., 2017-10-13) Донченко, Л. І.; Котенко, О. О.У статті на основі аналізу науково-педагогічної спадщини узагальнюється та систематизується внесок українських педагогів і діячів освіти Г. Гринька, О. Залужного, І. Соколянського в розробку проблеми підготовки соціально-педагогічних кадрів в Україні в 20-30-ті рр. ХХ століття. В статье на основе анализа научно-педагогического наследия обобщается и систематизируется вклад украинских педагогов и деятелей образования Г. Гринько, А. Залужного, И. Соколянского в разработку проблемы подготовки социально-педагогических кадров в Украине в 20-30-е годы ХХ века. The article provides the study and generalization of the contribution of the Ukrainian educators and educationalists G. Grynko, O. Zaluzhny, I. Sokoliansky to the development and improvement of the social-pedagogical personal training in Ukraine (20-30-years of the 20-thcentury).
- ДокументДитяча музика французьких композиторів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-01-23) Тарасенко, Л. В.; Тарасенко, М. В.; Донченко, Л. І.У статті розглядаються твори для дітей французьких композиторів К. Дебюссі та К. Сен-Санса і обгрунтовується їх вивчення на заняттях з мистецтва в загальноосвітній школі. В статье рассматриваются произведения для детей французских композиторов К. Дебюсси и К. Сен-Санса и обосновывается их изучение на занятиях по искусству в общеобразовательной школе. The children’s music by Frсhildren’s music, French music K. Debussy, C. Saint-Saens, “Children’s corner”, «The Carnival of the Animals».
- ДокументДіагностика рівня сформованості художньо-музичного світогляду майбутніх учителів мистецтва під час вивчення дисциплін музично-теоретичного циклу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Донченко, Л. І.У статті узагальнюється досвід діагностики рівня сформованості художньо-музичного світогляду майбутніх учителів мистецтва за допомогою тестових завдань різних типів. The article summarizes the experience of diagnosing the artistic and musical outlook of art teachers. The expediency of using test tasks of various types has been proved.
- ДокументОсобливості еволюції реквієму як жанру хорової музики(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Донченко, Л. І.У статті розглядається реквієм як жанр хорової академічної музики та аналізуються семантичні особливості найбільш відомих творів. В статье рассматривается реквием как жанр хоровой академической музыки и анализируются семантические особенности самых известных произведений. The article considers requiem as a genre of choral academic music and analyzes the semantic features of the most famous works. Requiem as a genre of the choirs academic music are described in the article and analyzed semantic features of the most famous compositions.
- ДокументОсобливості практичної підготовки вихователів дітей дошкільного віку у Київському Фребелівському педагогічному інституті(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2015-03-24) Донченко, Л. І.Стаття присвячена практичній підготовці вихователів дітей дошкільного віку на початку ХХ ст. В ній розглядаються особливості, зміст та форми практичних занять, педагогічної практики в навчальному процесі Київського Фребелівського педагогічного інституту. Статья посвящена вопросам практической подготовки воспитателей детей дошкольного возраста в начале ХХ ст. В ней рассматриваются особенности, содержание и формы практических занятий, педагогической практики в учебном процессе Киевского Фребелевского педагогического института. Article focuses on practical training of educators of preschool children in the early twentieth century. It discusses the features, content and form of practical training, pedagogical practice in the educational process of the Kiev Froebel Pedagogical Institute.
- ДокументПедагогічні умови використання комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі ДНЗ(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2016-04-08) Донченко, Л. І.Стаття присвячена висвітленню педагогічних умов використання інформаційних комп’ютерних технологій у дошкільних закладах. Виокремлено умови ефективного застосування комп’ютера в навчально-виховному процесі ДНЗ: наявність достатньої кількості комп’ютерів; високий рівень інформаційної культури педагогів та батьків; дотримання санітарно-гігієнічних норм; програмно-педагогічне забезпечення навчального процесу. Статья посвящена раскрытию педагогических условий использования информационных компьютерных технологий в дошкольных учреждениях. Выделены условия эффективного применения компьютера в учебно-воспитательном процессе дошкольного образовательного учреждения: наличие достаточного количества компьютеров; высокий уровень информационной культуры педагогов и родителей; соблюдение санитарно-гигиенических норм; программно-педагогическое обеспечение учебного процесса. The article is devoted to coverage of pedagogical conditions of use of information computer’s technologies at preschool institutions. Thesis there is determined the conditions of effective use of computers in the educational process of preschool: a sufficient number of computers; high level of information culture of teachers and parents; compliance with sanitary and hygienic standards; software and pedagogical support of the educational process.
- ДокументПроблема вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасній науково-педагогічній літературі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-10-22) Донченко, Л. І.; Віоліна, О. І.Стаття присвяченааналізу наукових пошуків українських дослідників з проблеми вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Статья посвящена анализу научных изысканий украинских исследователей по проблеме вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства. Тhis article analyses scientific studies of Ukrainian researchers about vocal training problem of music teacher.
- ДокументСимфонічний оркестр Г. Берліоза : традиції і новаторство(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03-22) Янковська, О. А.; Донченко, Л. І.Стаття висвітлює досягнення французького композитора Гектора Берліоза в галузі симфонічної оркестровки. Визначено традиції і новаторство симфонічного оркестру Г. Берліоза. Статья освещает достижения французского композитора Гектора Берлиоза в области симфонической оркестровки. Определены традиции и новаторство симфонического оркестра Г. Берлиоза. The article highlights the achievements of the French composer Hector Berlioz in the field of symphonic orchestration. The traditions and innovations of the symphonic orchestra by G. Berlioz are defined.
- ДокументСтановлення системи підготовки соціально-педагогічних кадрів в Україні в 20-ті рр. ХХ століття(ОО "Институт социальной трансформации", 2018-11) Донченко, Л. І.У статті розглядається становлення підготовки фахівців соціально-педагогічного профілю в Україні в 20-ті рр. ХХ ст. Підготовка соціально-педагогічних кадрів розглядається як цілісна педагогічна система, що характеризується взаємозв'язком і взаємодією структурних компонентів (мета, завдання, зміст, форми, вимоги до фахівців), спрямованих на формування майбутнього працівника дитячих установ соціального виховання. В статье рассматривается становление системы подготовки специалистов социально-педагогического профиля в Украине в 20-е гг. ХХ столетия. Подготовка социально-педагогических кадров рассматривается как целостная педагогическая система, которая характеризуется взаимосвязью и взаимодействием структурных компонентов (цели, задачи, содержание, формы, требования к специалистам), направленных на формирование будущего работника детских учреждений социального воспитания. The article reviews the formation of social-pedagogical personnel training in Ukraine in 20s of XXth century. The social-pedagogical personnel training is considered as entire pedagogical system, characterized by interconnection and interaction of structural components (goal of training, tasks, content, forms, requirements for the personnel), oriented to forming the social-pedagogical workers.
- ДокументТеорія музики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-03-16) Донченко, Л. І.; Мкртічян, О. А.Збірник з музичної теорії – перший крок щодо реалізації інтенсивної методики виховання професійного музичного слуху, пам’яті та виконавських навичок. Збірка адресована викладачам з курсу теорії музики, а також здобувачам вищої освіти музичних спеціальностей. The collection of musical theory is the first step in the implementation of an intensive method of educating professional musical ear, memory and performing skills. The collection is addressed to teachers of the course of music theory, as well as applicants for higher education in musical specialties.
- ДокументФеномен творчості Арнольда Шенберга в руслі музичного мистецтва ХХ сторіччя(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Шломін, В. О.; Донченко, Л. І.У статті розглядаються особливості творчості видатного представника музичного експресіонізму А. Шенберга на прикладі кантати «Уцілілий з Варшави». В статье рассматриваются особенности творчества выдающегося представителя музыкального экспрессионизма А. Шенберга на примере кантаты «Уцелевший из Варшавы». Features of the famous music expressionist A. Schoenbergs work are described in this article as an example of cantata "A Survivor from Warsaw".
- ДокументФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ(Вид-во "Точка", 2016-05-20) Донченко, Л. І.Автор вважає, що використання українського музичного фольклору ефективно впливатиме на формування основ національної самосвідомості дітей старшого дошкільного віку, що буде виявлятися у проявах інтересу до української традиційної культури, розширенні обізнаності дітей з народними піснями, їх видами та жанрами, українськими народними традиціями, звичаями, обрядами, іграми, танцями, музичними інструментами. А це, в свою чергу, допоможе дітям глибше усвідомити свою приналежність до українського народу. Автор считает, что использование украинского музыкального фольклора будет эффективно влиять на формирование основ национального самосознания детей старшего дошкольного возраста, что будет проявляться в выражении интереса к украинской традиционной культуре, расширении осведомленности детей о народных песнях, их видах и жанрах, украинских народных традициях, обычаях, обрядах, играх, танцах, музыкальных инструментах. А это, в свою очередь, поможет детям глубже осознать свою принадлежность к украинскому народу.