Перегляд за Автор "Довженко, О. О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTREAM-ТЕХНОЛОГІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Дорожко, І. І.; Довженко, О. О.; Туріщева, Л. В.У роботі авторами представлено інноваційну модульну програму «STREAM освіта дітей дошкільного віку», спрямовану на розвиток інтелектуальних здібностей у процесі пізнавальної діяльності особистості, формування її допитливості, самостійності, відповідальності, креативності. Це абсолютно нова конструкція освітнього процесу, складником якого є розвивальне предметнопросторове середовище. The authors have introduced the innovative module program “STREAM-education of preschool children”. It is aimed at the development of intellectual abilities in the process of person’s cognitive activity, formation of his curiosity, independence, responsibility, creativity. This is a completely new construction of educational process, and the developmental object-space environment is a part of it.
- ДокументБулінг в освітньому просторі: реалії сьогодення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Дорожко, І. І.; Довженко, О. О.В статті розглянуто булінг, що в перекладі означає залякування, цькування, знущання. Існують різні форми булінгу: словесні образи, глузування, обзивання, погрози, образливі жести чи дії, залякування, ігнорування, бойкот, вимагання грошей, їжі, речей, фізичне насилля, кібербулінг. Види булінгу об’єднуються у групи словесного, фізичного, соціального (емоційного), електронного характеру (кібербулінг). Підкреслено, що педагогам важливо вміти правильно будувати свою діяльність і поведінку для запобігання виникнення такого явища як булінг. В статье рассмотрен буллинг, что в переводе означает запугивание, травля, издевательства. Существуют различные формы буллинга: словесные оскорбления, насмешки, обзывание, угрозы, оскорбительные жесты или действия, запугивание, игнорирование, бойкот, вымогательство денег, еды, вещей, физическое насилие, кибербуллинг. Виды буллинга объединяются в группы словесного, физического, социального (эмоционального), электронного характера (кибербуллинг). Подчеркнуто, что педагогам важно уметь правильно строить свою деятельность и поведение для предотвращения возникновения такого явления как буллинг. This article looks at bullying, which translates as intimidation, harassment and bullying. There are different forms of bullying: verbal abuse, taunts, name-calling, threats, offensive gestures or actions, bullying, ignoring, boycotting, extorting money, food, things, physical violence, cyberbullying. Types of bullying are grouped into verbal, physical, social (emotional), electronic (cyberbullying). It is emphasised that it is important for educators to know how to manage their activities and behaviour to prevent the phenomenon of bullying from occurring.
- ДокументМетодичні рекомендації до семінарських занять та завдання для самостійної роботи з дисципліни «Дитяча та педагогічна психологія»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Довженко, О. О.Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Дитяча та педагогічна психологія» та містять перелік основних теоретичних питань, питань для самостійного вивчення, практичних завдань, питань для самоконтролю знань студентів з тем дисципліни та рекомендовану літературу. Methodological recommendations are designed in accordance with the program of the discipline «Child and pedagogical psychology» and contain a list of basic theoretical issues, questions for independent study, practical assignments, questions for self-monitoring of students’ knowledge on the topics of the discipline and recommended literature.
- ДокументМетодичні рекомендації з курсу "Психологія"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Дорожко, І. І.; Туріщева, Л. В.; Микитюк, С. О.; Абаньшина, С. Є.; Дзюбич, О. М.; Діомідова, Н. Ю.; Довженко, О. О.; Малихіна, О. Є.; Ходикіна, Ю. Ю.Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Психологія» та містять перелік основних теоретичних питань, питань для самостійного вивчення, практичних завдань, питань для самоконтролю знань студентів з тем дисципліни та рекомендовану літературу. Methodological recommendations are designed in accordance with the program of the discipline «Psychology» and contain a list of basic theoretical issues, questions for independent study, practical assignments, questions for self-monitoring of students' knowledge on the topics of the discipline and recommended literature.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Довженко, О. О.; Ходикіна, Ю. Ю.У тезах розглянуто особливості впровадження в освітній процес інноваційних технологій та створення психологічних умов для формування особистості майбутнього вихователя як суб’єкта інноваційної діяльності. Проаналізовано результати впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладу вищої освіти з елементами тренінгової роботи. The article authors have revealed the specific features of introduction of innovative technologies in educational process and creation of psychological conditions for formation of personality of future kindergartener as a subject of innovative activity. The results of introduction of innovative techniques in the educational process of higher education institution with elements of training work have been analyzed.