Перегляд за Автор "Деменко, А. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ ПРО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЇХ ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Деменко, А. В.У роботі обґрунтовано ідею про те, що застосування здоров’язбережувальних технологій сприяє гармонійному розвитку особистості, забезпечує повноцінний ріст та розвиток організму, є профілактикою багатьох захворювань. The paper substantiates the idea that the use of health-saving technologies contributes to the harmonious development of the individual, ensures the full growth and development of the body, and is the prevention of many diseases.
- ДокументРОЛЬ АКТИВНИХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ» (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Деменко, А. В.У кваліфікаційній роботі досліджено використання інтерактивних ігор під час уроків біології. Важливою ланкою для розв’язання проблеми підвищення якості навчання є робота над розвитком творчих здібностей учнів. Творче мислення має важливе значення для розвитку дітей. Зазначено, що учням не обов’язково бути компетентними в певній галузі, щоб розвивати креативність. Однак часто саме в результаті такої діяльності між учнями та вчителями розкриваються дитячі таланти. При написанні роботи були використані такі методи дослідження: спостереження, порівняння, узагальнення, аналогії, моделювання. Розроблено методичні рекомендації для проведення інтерактивної практичної роботи «Порівняльна характеристика порід тварин» для учнів старшої школи з використанням дистанційних платформ LearningAps, Kahoot! ,WordWall. Матеріал даної роботи може бути використаний при підготовці уроків біології та проведенні позакласних заходів у навчальних закладах. In the qualifying work, the use of interactive games during biology lessons was investigated. An important link for solving the problem of improving the quality of education is work on the development of students' creative abilities. Creative thinking is important for children's development. It is noted that students do not need to be competent in a certain field in order to develop creativity. However, it is often as a result of such activities between students and teachers that children's talents are revealed. When writing the work, the following research methods were used: observation, comparison, generalization, analogies, modeling. Methodological recommendations were developed for conducting interactive practical work "Comparative characteristics of animal breeds" for high school students using remote platforms LearningAps, Kahoot! ,WordWall. The material of this work can be used in the preparation of biology lessons and extracurricular activities in educational institutions.
- ДокументРОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Деменко, А. В.У публікації розглянуто інтерактивні методи для розвитку креативних здібностей. Інтерактивне навчання можна визначити як взаємодію вчителя та учня в процесі спілкування та навчання з метою вирішення лінгвістичних та комунікативних завдань. Наведено методи креативного навчання та умови їх забезпечення для розвитку креативних здібностей. Використання описаних методів та прийомів роботи є ефективними, оскільки дозволяють учням не механічно, а свідомо засвоювати навчальний матеріал. Активні методи роботи перетворюють учня на суб’єкт педагогічного процесу. Кожен учень зацікавлений у правильності своєї думки. Продуктивність уроків підвищується. Креативність, як творча здібність виступає потужним фактором розвитку особистості, визначає її готовність до нестандартного мислення й поведінки. The publication discusses interactive methods for the development of creative abilities. Interactive learning can be defined as the interaction of a teacher and a student in the process of communication and learning in order to solve linguistic and communicative tasks. The methods of creative education and the conditions for their provision for the development of creative abilities are presented. The use of the described methods and methods of work are effective, as they allow students to learn the educational material not mechanically, but consciously. Active methods of work turn the student into a subject of the pedagogical process. Every student is interested in the correctness of his opinion. The productivity of lessons increases. Creativity, as a creative ability, is a powerful factor in personality development, determines her readiness for non-standard thinking and behavior.
- ДокументРОЛЬ ІНТЕРАКТИВНИХ ІГОР У РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Деменко, А. В.В роботі доведено, що творче мислення має велике значення для розвитку дітей. Автор з власного досвіду робить висновок, що використовуючи на уроках біології інтерактивні ігри та прийоми тим самим, не тільки навчає своїх учнів біології, а і формує та розвиває їх творчі здібності. Підкреслено, що креативність, як творча здібність виступає потужним фактором розвитку особистості, визначає її готовність до нестандартного мислення й поведінки. The work proves that creative thinking is of great importance for children's development. The author concludes from his own experience that using interactive games and techniques in biology lessons not only teaches his students biology, but also forms and develops their creative abilities. It is emphasized that creativity, as a creative ability, acts as a powerful factor in the development of a personality, determines its readiness for non-standard thinking and behavior.