Перегляд за Автор "Гуліч, О. О."
Зараз показано 1 - 11 з 11
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАнглійська мова для фізико-математичного напряму(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Видавництво "Мітра", 2020-02-03) Гуліч, О. О.У представленому виданні надано матеріали для забезпечення формування англомовної професійної комунікативної компетенції здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня різних років навчання фізико-математичного напряму і досягнення ними володіння англійської мови рівня В2 (відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти). Структурно видання складається з трьох розділів, що містять різнорівневі тексти (тематика яких пов’язана з математикою, фізикою та інформатикою), тестові завдання та вправи для розвитку лексичної компетенції навчального та контролюючого характеру. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня різних років навчання за спеціальностями: 014.04 Середня освіта (Математика), 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.09 Середня освіта (Інформатика) при підготовці до Єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня «магістра». В издании представлены материалы для обеспечения формирования англоязычной профессиональной коммуникативной компетенции соискателей высшего образования первого (бакалаврского) уровня разных лет обучения физико-математического направления и достижения ими владения английского языка уровня В2 (согласно Общеевропейских рекомендаций языкового образования). Структурно издание состоит из трех разделов, содержащих разноуровневые тексты (тематика которых связана с математикой, физикой и информатикой), тестовые задания и упражнения для развития лексической компетенции учебного и контролирующего характера. Рекомендовано для соискателей высшего образования первого (бакалаврской) уровня разных лет обучения по специальностям: 014.04 Среднее образование (Математика), 014.08 Среднее образование (Физика), 014.09 Среднее образование (Информатика) при подготовке к Единому вступительного экзамена по иностранным языкам для поступления на обучение для получение степени «магистра». В представленном издании содержится материалы для обеспечения формирования англоязычной профессиональной коммуникативной компетенции соискателей высшего образования первого (бакалаврскогой) уровня разных лет обучения физико-математического направления и достижения ими овладения английским языком уровня В2 (согласно Общеевропейских рекомендаций языкового образования). Структурно издание состоит из трех разделов, содержащих разноуровневые тексты (тематика которых связана с математикой, физикой и информатикой), тестовые задания и упражнения для развития Лексическое компетенции учебного и контролирующего характера. Рекомендовано для соискателей высшего образования первого (бакалаврского) уровня разных лет обучения по специальностям: 014.04 Среднее образование (Математика), 014.08 Среднее образование (Физика), 014.09 Среднее образование (Информатика) при подготовке к единой вступительному экзамену по иностранному языку для поступления на обучение для получения степени «магистра».The presented textbook contains materials for the formation of English-language professional communicative competence of applicants of the first (bachelor's) level of higher education in the sphere of physics and mathematics. Structurally, the textbook consists of three sections containing multi-level texts (topics are related to mathematics, physics, and computer science), tests, and exercises for the formation of lexical competence. Recommended for applicants of the first (bachelor's) level of higher education of the following specialties: 014.04 Secondary Education (Mathematics), 014.08 Secondary Education (Physics), 014.09 Secondary Education (Informatics) in preparation for the Unified Entrance Exam.
- ДокументВикористання цифрових ресурсів при вивченні англійської мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-11) Гуліч, О. О.У представленій роботі розглядається використання цифрових ресурсів при вивченні англійської мови. The presented work examines the utilization of digital resources in learning English.
- ДокументВиховна робота в закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Харкiвський національний унiверситет радiоелектронiки, Харкiвський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2023) Пономарьова, Н. О.; Гуліч, О. О.Присвячено аналізу особливостей реалізації форм виховної роботи зі здобувачами вищої освіти в умовах дистанційного навчання (з досвіду ХНПУ імені Г. С. Сковороди), виходячи із підходу до навчання та виховання як до єдиного процесу, безперервного на всіх етапах освіти. Розглянуто традиційні форми виховної роботи зі здобувачами освіти в закладі вищої освіти (організаційні, практичні, вербальні, активні, наочні) та доведено, що в умовах дистанційного навчання вони набувають особливих рис та навіть певних нових можливостей завдяки онлайн-формату. Наведено приклади та висвітлено специфіку підготовки і проведення на фізико-математичному факультеті ХНПУ імені Г. С. Сковороди у дистанційній формі таких заходів з виховної роботи, як: збори студентського колективу (по курсам, по групам, засідання органів студентського самоврядування тощо); фестивалі та конкурси (загально-університетські та факультетські); інтерактивні онлайн-ігри та вікторини; онлайн-екскурсії; різні види зустрічей; онлайн-свята; флешмоби та челенджі. Уточнено роль кураторів в освітньому процесі в дистанційному форматі. Особливу увагу приділено співпраці зі студентським самоврядуванням та роботі Студентської ради, її структурі та комітетам. Розглянуто напрями висвітлення заходів з виховної роботи завдяки використанню сучасних інтернет-технологій — на сайтах, у соціальних мережах, в чатах, на каналах тощо. Як значущі виокремлено такі риси виховної роботи в закладах вищої освіти: подолання просторових та часових бар’єрів між учасниками освітнього процесу; загальне кількісне та якісне збільшення числа учасників заходів з виховної роботи; індивідуалізація роботи зі студентами; популяризація ідеї студентського самоврядування; зміни у організаційних засадах та впровадження нових прийомів виховної роботи; посилення вимог до цифрової компетентності учасників тощо. Наголошено, що урахування вказаних переваг має виконати компенсаторну функцію під час загострення проблем здійснення освітнього процесу, пов’язаних із обмеженнями дистанційної форми навчання. The article is devoted to the analysis of the peculiarities of the implementation of forms of educational work with students of higher education in the conditions of distance learning (from the experience of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University), based on the approach to education and upbringing as a single process, continuous at all stages of education. Traditional forms of educational work with students in a higher education institution (organizational, practical, verbal, active, face-to-face) were considered and it was proved that in the conditions of distance learning they acquire special features and even certain new opportunities due to the online format. Examples of such educational activities are given and the specifics of preparation and implementation of them are revealed at the Faculty of Physics and Mathematics H. S. Skovoroda KhNPU. Meetings of the student team (in courses, in groups, meetings of student self-government bodies, etc.); festivals and competitions (university and faculty); interactive online games and quizzes; online tours; different types of meetings; online holidays; flash mobs and challenges are concedered as examples of such educational activities. The role of curators in the educational process in a distance format has been specified. Special attention is paid to the work of Student Council, its structure and committees and it is emphosised on the cooperation with student self-government. The areas of coverage of educational activities due to the use of modern Internet technologies are considered — websites, social networks, chats, channels, etc. The following features of educational work in institutions of higher education were singled out as significant: overcoming spatial and temporal barriers between participants in the educational process; overall quantitative and qualitative increase in the number of participants in educational activities; individualization of work with students; popularization of the idea of student self-government; changes in organizational principles and introduction of new methods of educational work; strengthening of requirements for digital competence of participants, etc. It is emphasized that taking into account the specified advantages should perform a compensatory function during the aggravation of the problems of the implementation of the educational process associated with the limitations of the distance form of education.
- ДокументВІДОБРАЖЕННЯ БОРОТЬБИ ЖІНОК ЗА СВОЄ МІСЦЕ У СУСПІЛЬСТВІ В ЖІНОЧІЙ АНГЛОМОВНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 21 СТОЛІТТЯ ЯК ВІДТВОРЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-18) Гуліч, О. О.Відтворення історичної пам'яті в літературі має надзвичайно важливе значення, оскільки допомагає зберігати та передавати знання про минуле, сприяючи розумінню історичних подій та їхнього впливу на сьогодення. Боротьба за місце жінки в суспільстві не лише є важливим аспектом історичної пам'яті багатьох культур, але й продовжує впливати на сучасне суспільство, формуючи його цінності, норми та інституції. У сучасних літературних творах віддзеркалюються різні аспекти боротьби жінок за суспільне визнання: пошук індивідуальності, боротьба зі стереотипами та дискримінацією, рівні права у доступі до ринку праці, участь у прийнятті політичних рішень, прагнення до свободи та самовираження. Сучасні автори, заглиблюючись у ці теми, не лише відтворюють історичну пам'ять, а й надихають читачів на осмислення та вплив на сучасні соціальні та культурні трансформації. Даніела Стіл є помітною постаттю в англомовній жіночій літературі 21-го століття, звертаючись до цих питань у своєму романі «Перший погляд» 2013 року. The reproduction of historical memory in literature is immensely significant as it aids in preserving and transmitting knowledge about the past, facilitating an understanding of historical events and their repercussions on the present. The struggle for a woman’s place in society not only constitutes a crucial aspect of the historical memory of numerous cultures but also continues to exert influence on modern society, shaping its values, norms, and institutions. Various facets of women’s struggle for societal recognition are mirrored in contemporary literary works, encompassing the quest for individuality, the battle against stereotypes and discrimination, equal rights in accessing the labour market, participation in political decision-making, and the pursuit of freedom and self-expression. Modern authors, delving into these themes, not only replicate historical memory but also inspire readers to comprehend and influence contemporary social and cultural transformations. Daniela Steele stands out as a prominent figure in 21st-century English-language women’s literature, addressing these issues in her 2013 novel «First Sight».
- ДокументГалузь іншомовної комунікативної підготовки як посутній складник процесу інтернаціоналізації(Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2024-06-23) Четверик, В. К.; Гуліч, О. О.У розвідці представлено огляд галузі іншомовної комунікативної підготовки як посутнього складника процесу інтернаціоналізації. The paper provides an overview of foreign language communication training as an essential component of the internationalization process.
- ДокументДосвід впровадження дистанційного навчання при вивченні іноземної мови у закладах вищої освіти(Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, 2021-02-25) Гуліч, О. О.У представленій роботі йдеться про досвід впровадження дистанційного навчання при вивченні іноземної мови у закладах вищої освіти. В представленной работе говорится об опыте внедрения дистанционного обучения при изучении иностранного языка в учреждениях высшего образования. The present paper deals with the experience of implementing the distance learning in the study of a foreign language in higher education institutions.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо написання та захисту курсових робіт з англійської мови, літератури та методики їх викладання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-01-19) Костікова, І. І.; Гончарова, О. А.; Гуліч, О. О.Методичні рекомендації розроблені з метою науково-методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів під час виконання наукового дослідження (курсової роботи) з англійської мови, літератури та методики їх викладання. Видання призначене для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Methodical recommendations are developed for the purpose of scientific and methodical maintenance of independent work of applicants during writing of scientific research (course work) on English language, literature and methods of their teaching. The publication is intended for applicants of the first (bachelor's) level of higher education.
- ДокументОсобливості стилю роману Л. Я. Гуревич «Плоскогір’я»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Гуліч, О. О.У представленій роботі йдеться про особливості стилю роману Л. Я. Гуревич «Плоскогір’я». The present paper deals with the style peculiarities of the novel «Ploskogorie» by L. Ya. Gurevich.
- ДокументТренінг до складання мовних тестів: теорія і практика(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Костікова, І. І.; Божко, Ю. О.; Гуліч, О. О.Методичні рекомендації складено на основі вимог, відображених у програмі єдиного вступного іспиту та з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (рівень В1-В2). Видання містить низку текстів для читання, тестових завдань до них та тренінгів для відпрацювання використання мови (лексико-граматичний аспект). У додатках, для зручності здобувачів, подано приклади та фрагменти оригінальних тестових завдань, запропонованих у матеріалах до Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з англійської мови минулих років. Пропонується використовувати зібрані матеріали для ознайомлення зі структурою ЄВІ та тренінгу його виконання. Методические рекомендации составлены на основе требований, отраженных в программе единого вступительного экзамена и с учетом общеевропейских рекомендаций по языковому образованию (уровень В1-В2). Издание содержит ряд текстов для чтения, тестовых заданий и тренингов для отработки использования языка (лексико-грамматический аспект). В приложениях для удобства соискателей представлены примеры и фрагменты оригинальных тестовых заданий, предложенных в материалах Единого вступительного экзамена (ЕВЭ) по английскому языку прошлых лет. Предлагается использовать собранные материалы для ознакомления со структурой ЕВЭ и тренинга по его выполнению. Methodical recommendations are developed on the basis of the requirements reflected in the program of the unified entrance exam and taking into account the «Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment» (level B1-B2). The publication contains a number of texts for reading, test tasks for them and trainings for practicing the use of language (lexical and grammatical aspect). The appendices, for the convenience of applicants, provide examples and fragments of the original test tasks offered in the materials for the Unified Entrance Examination (UEE) in English in previous years. It is proposed to use the collected materials to get acquainted with the structure of UEE and training its implementation.
- ДокументФормування в літературі парадигми ролі жінки в суспільстві(Baltija Publishing, 2024-04-03) Гуліч, О. О.; Мірошниченко, А. Р.; Радчук, О. В.Робота розглядає формування в літературі парадигми ролі жінки в суспільстві. The paper explores the formation of the paradigm of women's roles in society as depicted in literature.
- ДокументШляхи застосування інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання іноземної мови для студентів ВНЗ(РВВ Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка (ЦДПУ), 2018-02-15) Гуліч, О. О.В статті розглянуто тему використання інноваційних ІКТ, що можуть послугувати запорукою ефективного втілення новітніх методик та підходів до організації навчання. В статье рассмотрена тема использования инновационных ИКТ, которые могут послужить залогом эффективного воплощения новейших методик и подходов к организации обучения. The article discusses the use of innovative ICT, which can serve as a guarantee of the effective implementation of the latest methods and approaches to the organization of training.