Перегляд за Автор "Гризун, Л. Е."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументTABLEAU ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ АНАЛІЗУ ДАНИХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Майстрюк, І. С.В статті розглянуто аналіз даних, який включає виконання послідовних дій з інтерпретації зібраних даних, що потребує опанування ефективних програмних засобів, призначених для швидкого одержання зрозумілих, наочних та виважених висновків з великих об’ємів даних різних типів. Одним із таких інструментів є програмний продукт Tableau, висвітлення характеристик якого є метою даної роботи. В статье рассмотрен анализ данных, который включает выполнение последовательных действий по интерпретации собранных данных, что требует освоения эффективных программных средств, предназначенных для быстрого получения понятных, наглядных и взвешенных выводов из больших объемов данных различных типов. Одним из таких инструментов является программный продукт Tableau, освещение характеристик которого является целью данной работы. The article deals with data analysis, which involves performing sequential actions to interpret the collected data, which requires mastering effective software tools designed to quickly obtain clear, clear and weighted conclusions from large amounts of data of various types. One such tool is Tableau, which is the purpose of this paper.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ АВТОРСЬКОГО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «PETRI NETS» ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Сівочка, І. Г.; Гризун, Л. Е.Мета роботи – представити мобільний додаток авторів навчального та практичного призначення «Petri nets: just do it» та висвітлити його можливостей щодо підтримки вивчення основ алгоритмізації у межах ШКІ. Основою розробки додатку слід вважати теоретичні засади математичного апарату мереж Петрі (МП), які детермінують побудову моделі предметної області, а також структуру та функції додатку. Додаток було розроблено в Java на платформі Android Studio. Функціонал програми дозволяє працювати в різних режимах. Зокрема, він пропонує користувачеві будувати та досліджувати мережі Петрі, які моделюють роботу основних елементів алгоритмів. Це допоможе школярам більш ефективно засвоїти основи алгоритмізації. The aim of the paper is to represent the authors’ mobile application of educational and practical purpose «Petri nets: just do it» and to highlight its facilities as for support of the basics of algorithmization learning within the course of school Informatics. The theoretical foundations of application development should be considered the theoretical foundations of the mathematical apparatus of the Petri nets as well as the problems of algorithms learning at secondary school. They determine the domain model building, the structure and functions of the application. The application was developed in Java on the Android Studio platform. The functionality of the application enables the work in different modes. In particular, it offers a user to build and investigate Petri nets which model the work of basic elements of algorithms. It will help schoolchildren to learn the basics of algorithmization more effectively.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ АВТОРСЬКОГО МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ «PETRI NETS» ДЛЯ ПІДТРИМКИ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Сівочка, І. Г.; Гризун, Л. Е.Мета роботи – представити мобільний додаток авторів навчального та практичного призначення «Petri nets: just do it» та висвітлити його можливостей щодо підтримки вивчення основ алгоритмізації у межах ШКІ. Основою розробки додатку слід вважати теоретичні засади математичного апарату мереж Петрі (МП), які детермінують побудову моделі предметної області, а також структуру та функції додатку. Додаток було розроблено в Java на платформі Android Studio. Функціонал програми дозволяє працювати в різних режимах. Зокрема, він пропонує користувачеві будувати та досліджувати мережі Петрі, які моделюють роботу основних елементів алгоритмів. Це допоможе школярам більш ефективно засвоїти основи алгоритмізації. The aim of the paper is to represent the authors’ mobile application of educational and practical purpose «Petri nets: just do it» and to highlight its facilities as for support of the basics of algorithmization learning within the course of school Informatics. The theoretical foundations of application development should be considered the theoretical foundations of the mathematical apparatus of the Petri nets as well as the problems of algorithms learning at secondary school. They determine the domain model building, the structure and functions of the application. The application was developed in Java on the Android Studio platform. The functionality of the application enables the work in different modes. In particular, it offers a user to build and investigate Petri nets which model the work of basic elements of algorithms. It will help schoolchildren to learn the basics of algorithmization more effectively.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДИНАМІЧНОГО ПРОГРАМУВАННЯ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Шапошнікова, І. С.У статті розглянуто сучасний розвиток освіти, зокрема інформаційних технологій, який знаходить своє відображення в зміні навчальних програм для старшої школи, зокрема для профільних класів інформаційно-технологічного напрямку. Опанування основних прийомів розв’язання задач динамічного програмування є необхідним для розв’язання олімпіадних задач з програмування. Під динамічним програмуванням розуміють метод розв’язання задачі шляхом її розбиття на декілька однакових підзадач, які рекурентно пов’язані між собою. При цьому наголошується, що вихідна задача має відповідати певним критеріям, щоб до неї можна було б застосувати означений метод. З іншого боку, динамічне програмування є розділом математики, який присвячено теорії і методам розв'язання багатокрокових задач оптимального управління. В статье рассмотрено современное развитие образования, в частности информационных технологий, который находит свое отражение в изменении учебных программ для старшей школы, в частности для профильных классов информационно-технологического направления. Овладение основных приемов решения задач динамического программирования необходимо для решения олимпиадных задач по программированию. Под динамическим программированием понимают метод решения задачи путем ее разбиения на несколько одинаковых подзадач, которое рекуррентно связаны между собой. При этом отмечается, что исходная задача должна соответствовать определенным критериям, чтобы к ней можно было бы применить указанный метод. С другой стороны, динамическое программирование является разделом математики, посвященный теории и методам решения многошаговых задач оптимального управления. The article considers the modern development of education, in particular information technology, which finds its reflection in the change of curricula for high school, in particular for profile classes of information technology. Mastering the basic techniques of solving dynamic programming problems is necessary for solving Olympic programming problems. Dynamic programming means a method of solving a problem by dividing it into several identical subtasks, which are recursively related to each other. It is emphasized that the initial task must meet certain criteria in order to be able to apply this method. On the other hand, dynamic programming is a branch of mathematics that is devoted to the theory and methods of solving multi-step problems of optimal control.
- ДокументПРОЄКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ТРЕНАЖЕРУ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Майстрюк, І. С.; Гризун, Л. Е.У публікації розглянуто проєктування електронного тренажеру для школярів з розв’язання комбінаторних задач. Проєктування електронного тренажеру здійснюється у вісім етапів: цільовий, аналітичний, етап створення структурної моделі, методично-інструментальний, конструювальний, етап попередньої апробації, апробація, корекційно-рефлексивний етап. Зазначено, що якщо розробити електронний тренажер з розв’язання комбінаторних задач, постійно його удосконалювати та пропонувати його школярам, то можна подолати труднощі в опануванні навчального матеріалу. The publication discusses the design of an electronic simulator for schoolchildren for solving combinatorial problems. The design of the electronic simulator is carried out in eight stages: target, analytical, stage of creating a structural model, methodical-instrumental, constructive, stage of preliminary approval, approval, corrective and reflective stage. It is noted that if you develop an electronic simulator for solving combinatorial problems, constantly improve it and offer it to schoolchildren, then you can overcome difficulties in mastering the educational material.
- ДокументРОЛЬ КОМБIНАТОРНИХ ЗАДАЧ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ ШКIЛЬНОГО КУРСУ IНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Майстрюк, І. С.; Гризун, Л. Е.У тезах розкрито зміст комбінаторних задач у шкільному курсі інформатики та обґрунтовано роль та застосування у діючій шкільній програмі. При цьому важливо зберігати зв’язність та логіку подання матеріалу. Для досягнення мети в роботі пропонується наукове обґрунтувати та перевірене застосування комбінаторних задач для опанування окремих тем шкільного курсу інформатики. The content of combinatorial problems in the school course of computer science is revealed in the theses and the role and application in the existing school program is substantiated. In doing so, it is important to maintain the coherence and logic of the presentation of the material. In order to achieve this goal, it is suggested to scientifically substantiate and test the use of combinatorial problems for mastering particular topics of the school course in computer science.
- ДокументТИПОЛОГІЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАДАЧ З ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Гризун, Л. Е.; Овчарова, А. О.У статті розглянуто підготовку школярів до участі в олімпіадах та інтелектуальних змаганнях з інформатики. Одним із важливих етапів при розв’язанні олімпіадної задачі з програмування є визначення її типу, що дозволяє полегшити визначення та розробку необхідного алгоритму. Визначені типи задач та їх тематика можуть бути покладені в основу проектування навчального середовища для підготовки школярів до розв’язання олімпіадних задач з програмування. В статье рассмотрена подготовка школьников к участию в олимпиадах и интеллектуальных соревнованиях по информатике. Одним из важных этапов при решении олимпиадной задачи по программированию является определение ее типа, что позволяет облегчить определение и разработку необходимого алгоритма. Определены типы задач и их тематика, которые могут быть положены в основу проектирования учебной среды для подготовки школьников к решению олимпиадных задач по программированию. The article deals with the preparation of school students to participate in Olympiads and intellectual competitions in computer science. One of the important steps in solving programming olympiad problems is to identify its type, which facilitates the identification and development of the necessary algorithm. The types of problems and their topics, which can be used as a basis for designing the learning environment for training students to solve programming olympiads, are defined.
- ДокументІнформаційні системи і технології у науково-дослідній роботі(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019) Гризун, Л. Е.Навчальна дисципліна «Інформаційні системи і технології у науководослідній роботі» є дисципліною за вибором для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Науки про освіту. Мета дисципліни: сприяти формуванню здатності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти розв'язувати комплексні проблеми в галузі застосування інформаційних систем і технологій в науково-дослідній та освітній діяльності, що передбачає набуття цілісних знань з ефективного використання сучасних комп‟ютерних засобів для обробки та аналізу наукової інформації, формування практичних умінь і навичок застосування ІКТ для здійснення дослідницької та педагогічної діяльності, набуття загальної інформаційної культури. Учебная дисциплина «Информационные системы и технологии в научно-исследовательской работы» является дисциплиной по выбору для соискателей третьего (образовательно-научного) уровня высшего образования специальности 011 Науки об образовании. Цель дисциплины: способствовать формированию способности соискателей третьего (образовательно-научного) уровня высшего образования решать комплексные проблемы в области применения информационных систем и технологий в научно-исследовательской и образовательной деятельности, предусматривает приобретение целостных знаний по эффективному использованию современных компьютерных средств для обработки и анализа научной информации, формирования практических умений и навыков применения ИКТ для осуществления исследовательской и педагогической деятельности, приобретение общей информационной культуры. The discipline "Information systems and technologies in research work" is the discipline of choice for applicants to the third (educational and scientific) level of higher education, specialty 011 Education Science. The purpose of the discipline: to promote the ability of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education to solve complex problems in the field of application of information systems and technologies in research and educational activities, provides for the acquisition of holistic knowledge on the effective use of modern computer tools for processing and analysis of scientific information , the formation of practical skills and ICT application skills for research and educational activities, the acquisition of a common information culture.
- ДокументІнформаційні системи і технології у науково-дослідній роботі(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2016) Гризун, Л. Е.Мета дисципліни: сприяти формуванню здатності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти розв’язувати комплексні проблеми в галузі застосування інформаційних систем і технологій в науково-дослідній та освітній діяльності, що передбачає набуття цілісних знань з ефективного використання сучасних комп’ютерних засобів для обробки та аналізу наукової інформації, формування практичних умінь і навичок застосування ІКТ для здійснення дослідницької та педагогічної діяльності, набуття загальної інформаційної культури. Цель дисциплины: способствовать формированию способности соискателей третьего (образовательно-научного) уровня высшего образования решать комплексные проблемы в области применения информационных систем и технологий в научно-исследовательской и образовательной деятельности, что предусматривает приобретение целостных знаний по эффективному использованию современных компьютерных средств для обработки и анализа научной информации, формирования практических умений и навыков применения ИКТ для осуществления исследовательской и педагогической деятельности, приобретение общей информационной культуры. Aim of the course: To contribute to the formation of the ability of third-level (educational-scientific) higher education students to solve complex problems in the use of information systems and technologies in research and educational activity, which requires the acquisition of holistic knowledge of the effective use of modern computer tools for the processing and analysis of scientific information, the development of practical skills and ICT applications for research and teaching activities, the acquisition of general information culture.