Перегляд за Автор "Галій, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиди казок терапевтичного спрямування та особливості їх використання(Primedia eLaunch, 2021) Бойчук, Ю.; Казачінер, О.; Галій, А.В статті розглянуто використання казкотерапії в освітньому процесі. Казка супроводжує людину впродовж усього життя, допомагає її успішній соціалізації й ефективному засвоєнню життєвих уроків. Казка для дитини – це не просто вигадка, фантазія, це особлива реальність світу почуттів. Казка розсуває рамки звичайного життя; тільки в казковий формі діти стикаються з такими складними явищами і почуттями, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність. Казка – це стародавній спосіб підтримати людину за допомогою слова. В статье рассматривается использование сказкотерапии в образовательном процессе. Сказка сопровождает человека на протяжении всей жизни, помогает его успешной социализации и эффективному усвоению жизненных уроков. Сказка для ребенка – это не просто выдумка, фантазия, это особенная реальность мира чувств. Сказка раздвигает рамки обычной жизни; только в сказочной форме дети сталкиваются с такими сложными явлениями и чувствами, как жизнь и смерть, любовь и ненависть, гнев и сострадание, измена и коварство. Сказка – древний способ поддержать человека с помощью слова. This article looks at the use of storytelling therapy in the educational process. The fairy tale accompanies a person throughout life, helps his successful socialization and effective learning of life lessons. A fairy tale for a child is not just a fiction, a fantasy, it is a special reality of the world of feelings. The tale pushes the boundaries of ordinary life; only in fairy-tale form do children face such complex phenomena and feelings as life and death, love and hate, anger and compassion, betrayal and cunning. A fairy tale is an ancient way to support a person with words.
- ДокументЗначення філософських байок Г. С. Сковороди у практиці казкотерапії(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Казачінер, О.; Бойчук, Ю.; Галій, А.З’ясовано, що байки Г. Сковороди є широкими за проблематикою, у них порушуються такі питання: межі білого і чорного, світлого і темного, добра і зла, «сродна» праця як основний принцип трудової етики, релігійність, вибір між добром і злом, життям і смертю тощо. За Г. Сковородою, байка має сприяти у пошуках і розкритті вічної істини, його байки були спрямовані на викриття суспільних болячок, підносили дух громадянської гідності, культ розуму, картали світ зловживань, обдурювання, кар’єризму, вельможного самодурства, чинопочитання, наживи, самохвальства, тупоумства. Байки Г. Сковороди — це філософські мініатюри, розмисли про сродну працю, щастя та вдячність, яка має наповнювати кожну мить життя мудрої людини. Але насамперед це добрі й кумедні оповідки про тварин, які хитрують, ледарюють, бояться і деруть носа, як справжнісінькі люди. Герої байок показують, як важливо бачити не тільки зовнішню, а й внутрішню суть речей, братися за ту справу, до якої маєш здібності, не обманювати інших і цінувати час тощо. Оскільки філософські байки Г. Сковороди порушують багато життєвих питань та проблем, що трапляються у житті дорослої людини, вони є доцільним цікавим та корисним матеріалом у практиці казкотерапії для дорослих. На прикладі окремих байок «Бджола і Шершень», «Собака та Вовк» із циклу «Байки харківські» доведено, що доцільним є застосування таких форм, методів та технологій роботи з байками Г. Сковороди: обговорення та аналіз змісту байки, її провідних ідей, переказування твору від особи різних її персонажів, перегляд відео, малювання ілюстрацій, а також створення власної байки зі схожим сюжетом. The article clarifies that H. Skovoroda’s fables are broad on the issue, they raise the following issues: the boundaries of white and black, light and dark, good and evil, “related” work as a basic principle of work ethic, religiosity, the choice between good and evil, life and death, and so on. According to H. Skovoroda, the fable should help in the search for and discovery of eternal truth, his fables were aimed at exposing social ills, raised the spirit of civic dignity, the cult of reason, punished the world of abuse, deception, careerism, noble arbitrariness, veneration, profit, boasting, stupidity. H. Skovoroda’s fables are philosophical miniatures, reflections on related work, happiness and gratitude, which should fill every moment of a wise person’s life. But above all, these are good and funny stories about animals who are cunning, lazy, afraid and tear their noses like real people. The heroes of fairy tales show how important it is to see not only the external but also the internal essence of things, to take up the cause to which you have the ability, not to deceive others and value time and so on. As H. Skovoroda’s philosophical fables raise many life issues and problems that occur in the life of an adult, they are useful interesting and useful material in the practice of fairy tale therapy for adults. On the example of some fables “The Bee and the Hornet”, “The Dog and the Wolf” from the series “Fables of Kharkov” it is proved that it is appropriate to use such forms, methods and technologies of working with H. Skovoroda’s fables: discussion and analysis of fables, its leading ideas, retelling the work on behalf of its various characters, watching videos, drawing illustrations, as well as creating your own fables with a similar plot.
- ДокументМетодичні рекомендації до виконання та захисту магістерської кваліфікаційної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коваленко, В.; Голуб, Н.; Казачінер, О.; Сінопальнікова, Н.; Міщенко, О.; Галій, А.У методичних рекомендаціях розкриваються особливості науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, міститься орієнтовний перелік тем кваліфікаційних робіт, а також представлено вимоги до написання, оформлення, рецензування та захисту магістерських кваліфікаційних робіт. Методичні рекомендації розроблено для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, викладачів, наукових керівників випускної кваліфікаційної роботи за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта». The methodological recommendations reveal the features of research work of applicants for higher education of the second (master's) level, contains an indicative list of topics qualification works, and also presents the requirements for writing, design, review and defense of master's qualification works. Methodical recommendations are developed for applicants for higher education of the second (master's) level, teachers, supervisors of graduate qualification work in specialty 016 "Special Education".