Перегляд за Автор "Гайдученко, Ю. О."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМета професійної самореалізації майбутніх економістів з позиції акмеологічного підходу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Гайдученко, Ю. О.Суттєвими позиціями акмеологічного підходу визначено : досягнення акмезалежить від розвитку продуктивної «Я» - концепції ; досягненню оптимуму в педагогічній діяльності сприяє самоорганізація ; однією з акме-вершин є саморозвиток; гармонія між особистісно-професійним зростанням і соціальним статусом підтримується процесами самовираження. Мета професійної самореалізації особистості – розвиток особистості, який поєднується із набуттям професійного досвіду в процесі отримання вищої освіти та вдосконаленням фахового зростання в процесі виконання професійних та службових обов’язків. Существенными позициями акмеологического подхода определены : достижение акмезависимость от развития производительной «Я»- концепции; достижению оптимума в педагогической деятельности способствует самоорганизация; одной из акме-вершин является саморазвитие; гармония между личностно-профессиональным ростом и социальным статусом поддерживается процессами самовыражения. Цель профессиональной самореализации личности - развитие личности, которая сочетается с приобретением профессионального опыта в процессе получения высшего образования и совершенствованием профессионального роста в процессе выполнения профессиональных и служебных обязанностей. The essential positions of acmeological approach have been determined. They are the following: acme achievement depends on the development of productive «I» - Concept; self-organization contributes to optimum progress in educational activities; self-development is one of the top acme; harmony between personally - professional growth and social status is supported by self - expression processes. The purpose of professional self-identity is personal development combined with the acquisition of professional experience in the higher educational process and improvement of professional growth in the process of execution of professional and official duties.
- ДокументОСНОВНІ ШЛЯХИ СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ (на прикладі економічного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди)(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Гайдученко, Ю. О.У статті автор приводить доведення, що процес творчої самореалізації майбутніх економістів є однією з найважливіших проблем педагогічної науки і розкриває основні шляхи створення умов для творчої самореалізації студентів-економістів у навчальній, науковій та позааудиторній роботі. В статье автор приводит доказательства, что процесс творческой самореализации будущих экономистов является одной из важнейших проблем педагогической науки и раскрывает основные пути создания условий для творческой самореализации студентов-экономистов в учебной, научной и внеаудиторной работе. In the article the author gives evidence that the process of creative self-realization of future economists is one of the most important problems of pedagogical science and reveals the main ways of creating conditions for creative self-realization of students-economists in educational, scientific and extracurricular work.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(ЖДУ імені Івана Франка, 2015) Гайдученко, Ю. О.У статті представлено теоретичні основи самореалізації та самосвідомості особистості. З’ясовано суть та зміст самореалізації. Розкриті складові самореалізації студентів. Визначено педагогічні умови самореалізації. Досліджено процес готовності майбутніх економістів до самореалізації. Обґрунтовано особливості самореалізації майбутніх економістів у навчальному процесі. В статье представлены теоретические основы самореализации и самосознания личности. Выяснено суть и содержание самореализации. Раскрыты составляющие самореализации студентов. Определены педагогические условия самореализации. Исследован процесс готовности будущих экономистов к самореализации. Обоснованы особенности самореализации будущих экономистов в учебном процессе. The paper presents the theoretical foundations of self-realization and self-identity. The essence and content of self-realization. And components of self students. Pedagogical conditions of self-realization. The process of future economists to self-realization. Grounded features self-future economists in the learning process.
- ДокументПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК БАЗИС ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-06-01) Гайдученко, Ю. О.; Гуцан, Т. Г.Метою дослідження є вивчення проблеми компетентності в світовій педагогічній теорії і практиці, розкриття сутності понять «компетенція» і «компетентність», розробка комплексу базових компетенцій педагога, необхідних для забезпечення високого рівня його професійної майстерності. Поняття «компетенція» тлумачиться як коло повноважень певної особи, перелік соціальних вимог до її діяльності в певній сфері, тоді як «компетентність» означає узагальнену здатність особистості до діяльності. Професійна компетентність передбачає: глибоке розуміння сутності завдань і проблем, які доводиться вирішувати в процесі професійної діяльності; вміння обирати доцільні засоби й способи професійної педагогічної діяльності; відповідальність за досягнуті результати в педагогічній діяльності; здатність вчитися на помилках і вносити своєчасні поправки в хід професійної діяльності (педагогічна рефлексія). Вбачається шлях розвитку вказаних вище компетенцій у засвоєнні відповідної системи знань, умінь та навичок; кінцевий результат їх засвоєння перетворюється в засіб розвитку професійних компетенцій; таким чином створюється передумова для кількісного нарощування професійних знань, умінь і навичок і їх перетворення в функціональні компетенції вчителя; після цього функціональні компетенції набувають якісної специфіки у зв’язку з можливою діяльністю в умовах сучасного навчання. Целью исследования является изучение проблемы компетентности в мировой педагогической теории и практике, раскрытие сущности понятий «компетенция» и «компетентность», разработка комплекса базовых компетенций педагога, необходимых для обеспечения высокого уровня его профессионального мастерства. Понятие «компетенция» трактуется как круг полномочий определенного лица, перечень социальных требований к ее деятельности в определенной сфере, тогда как «компетентность» означает обобщенную способность личности к деятельности. Профессиональная компетентность предполагает: глубокое понимание сути задач и проблем, которые приходится решать в процессе профессиональной деятельности; умение выбирать целесообразные средства и способы профессиональной педагогической деятельности; ответственность за достигнутые результаты в педагогической деятельности; способность учиться на ошибках и вносить своевременные поправки в ходе профессиональной деятельности (педагогическая рефлексия). Видится путь развития указанных выше компетенций в усвоении соответствующей системы знаний, умений и навыков; конечный результат их усвоения превращается в средство развития профессиональных компетенций; таким образом создается предпосылка для количественного наращивания профессиональных знаний, умений и навыков и их преобразование в функциональные компетенции учителя; после этого функциональные компетенции приобретают качественную специфику в связи с возможной деятельностью в условиях современного обучения. The aim of the study is to study the problem of competence in the world pedagogical theory and practice, disclosure of essence of concepts "competence" and "competence", development of basic competences of the teacher, necessary to ensure a high level of professional skill. The term "competence" is interpreted as the terms of reference of a particular person, the list of social requirements for its activities in a certain area, whereas "competence" means the aggregate capacity of the individual to activities. Professional expertise includes: deep understanding of challenges and problems that must be solved in the process of professional activity; ability to choose appropriate means and methods in professional activities; responsibility for the results achieved in educational activities; the ability to learn from mistakes and make timely corrections in the course of professional activities (pedagogical reflection). See the path of development of the above competencies in mastering the appropriate system of knowledge, abilities and skills; the end result of their learning becomes a means of development of professional competences; this creates a prerequisite for quantitative development of professional knowledge and skills and transform them into the functional competence of teachers; after that, functional competence acquire quality specifics in connection with the possible activities in modern education.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2015) Гайдученко, Ю. О.У статті аналізуються проблеми врахування індивідуальних особливостей та потенційних можливостей майбутніх економістів. Визначається роль професорсько-викладацького колективу у створенні сприятливих умов для самореалізації студентів у вищому навчальному закладі. Визначається поняття самореалізація. Дається характеристика категорії педагогічні умови. Стверджується, що для самореалізації обов’язково необхідно враховувати індивідуальні особливості студента. Говориться про необхідність індивідуалізації навчального процесу і вищої школи, що сприятиме розвитку та удосконаленню психолого-фізіологічних задатків студента. Визначається індивідуалізація процесу навчання як організація навчального процесу навчання, під час якої враховуються індивідуальні відмінності студентів, рівень їх здібностей до навчання та самореалізації. Виділяються аспекти індивідуального підходу. Вважається за потрібне проводити анкетування для визначення індивідуальних особливостей студентів. Доводиться, що викладач власним прикладом діє на аудиторію, викликає у студента довіру та налаштовує на творчу самореалізацію. Показується значення для реалізації індивідуального підходу науково-дослідницької роботи, яка допомагає розкрити здібності кожного студента та підібрати відповідні методи для ефективного формування професійної компетентності майбутніх економістів. В статье анализируются проблемы учета индивидуальных особенностей и потенциальных возможностей будущих экономистов. Определяется роль профессорско-преподавательского коллектива в создании благоприятных условий для самореализации студентов в высшем учебном заведении. Определяется понятие самореализация. Дается характеристика категории педагогические условия. Утверждается, что для самореализации обязательно необходимо учитывать индивидуальные особенности студента. Говорится о необходимости индивидуализации учебного процесса и высшей школы, что будет способствовать развитию и совершенствованию психолого-физиологических задатков студента. Определяется индивидуализация процесса обучения как организация учебного процесса обучения, при которой учитываются индивидуальные различия студентов, уровень их способностей к обучению и самореализации. Выделяются аспекты индивидуального подхода. Считается необходимым проводить анкетирование для определения индивидуальных особенностей студентов. Доказывается, что преподаватель собственным примером действует на аудиторию, вызывает у студента доверие и настраивает на творческую самореализацию. Показывается значение для реализации индивидуального подхода научно-исследовательской работы, которая помогает раскрыть способности каждого студента и подобрать соответствующие методы для эффективного формирования профессиональной компетентности будущих экономистов. This article analyzes the problems and take account of the individual characteristics of potential future economists. The role of the teaching staff to create favorable conditions for self-realization of students in higher education. Defines selfrealization. Describes the categories pedagogical conditions. It is alleged that for self-realization must necessarily take into account the individual characteristics of the student. Said about the need for individualization of the learning process and higher education to facilitate the development and improvement of psychological and physiological traits of the student. Determine the individualization of the learning process as the organization of educational process of training, during which captured individual differences of students, their level of education and ability to selfrealization. There are aspects of an individual approach. It is necessary to conduct surveys to determine the individual characteristics of students. It is proved by example that a teacher has on the audience, causing the student confidence and sets the creative self-realization. Showing to the achievement of individual approach for research that helps to reveal the abilities of each student choose appropriate and effective methods for formation of professional competence of future economists.
- ДокументРОЛЬ ДЕРЖАВИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ(ФОП Андреев К. В., 2016-06-24) Гайдученко, Ю. О.; Рядинська, І. А.У статті досліджується роль держави у механізмі забезпечення зайнятості населення та визначаються шляхи розвитку механізмів державного регулювання зайнятості населення. Дається визначення зайнятості та її основних видів. З’ясовано роль зайнятості на ринку праці. Проаналізовано основні механізми та методи державного регулювання зайнятості населення. Визначено моделі ринку праці: патерналістську, соціал-демократичну, ліберальну; які впливають на концепцію державної політики зайнятості населення. Подана характеристика типів моделей соціально-трудових відносин: європейську, англосаксонську і китайську; та особливості їх адаптації в Україні. Визначено роль та перспективи розвитку Державної служби зайнятості України. Надано рекомендації щодо реформування ринку праці. В статье исследуется роль государства в механизме обеспечения занятости населения и определяются пути развития механизмов государственного регулирования занятости населения. Дается определение занятости и ее основных видов. Выяснена роль занятости на рынке труда. Проанализированы основные механизмы и методы государственного регулирования занятости населения. Определены модели рынка труда: патерналистская, социал-демократическая, либеральная; которые влияют на концепцию государственной политики занятости населения. Представлена характеристика типов моделей социально-трудовых отношений: европейская, англосаксонская и китайская; и особенности их адаптации в Украине. Определены роль и перспективы развития Государственной службы занятости Украины. Даны рекомендации по поводу реформирования рынка труда. This paper examines the role of the state in the mechanism of providing employment and identifies ways of mechanisms of state regulation of employment. Defines employment and its main species. The role of employment in the labor market. The basic mechanisms and methods of state regulation of employment. Defined model of the labor market: paternalistic, social-democratic, liberal; affecting the concept of public policy are busy people. The given characteristic types of models of industrial relations: European, Anglo-Saxon and Chinese; and especially their adaptation in Ukraine. The role and prospects of the State Employment Service of Ukraine. Recommendations for reforming the labor market.