Перегляд за Автор "Гайдусь, А."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCISCO PACKET TRACER ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «КОМП’ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Гайдусь, А.; Галагуз, А.У зв’язку з переходом на дистанційне навчання постає питання у використанні віртуальних симуляторів для вивчення деяких курсів. На допомогу приходять віртуальні лабораторії. Найбільш відома на сьогодні є Сisco Packet Tracer, яка дозволяє відпрацювання побудови простих та складних мереж, візуалізацію роботи мережі, отримання навичок роботи зі стійками, стеками та прокладання кабелів у рамках віртуальної лабораторії, коду Python або автоматизації мережі. In connection with the transition to distance learning, the question of using virtual simulators for studying some courses arises. Virtual laboratories come to the rescue. The most famous today is Cisco Packet Tracer, which allows practicing the construction of simple and complex networks, visualization of network operation, gaining skills in working with racks, stacks and laying cables within the framework of a virtual laboratory, integration of IoT devices, Python code or network automation.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Талалай, В.; Гайдусь, А.Використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі профільної школи може мати декілька переваг. Найголовніше, це можливість забезпечити доступ до освіти для учнів з віддалених регіонів або тих, хто не може фізично присутністю в школі, наприклад, у зв'язку з хворобою. Також використання технологій дистанційного навчання розширює можливості навчання учнів. Вони можуть мати доступ до додаткових ресурсів, інформаційних матеріалів та інтерактивних вправ, що допомагають глибше засвоїти матеріал. Дистанційне навчання сприяє розвитку самостійності та відповідальності учнів. Вони вчаться планувати свій час, самостійно здійснювати пошук та опрацювання інформації, а також виконувати завдання без постійного контролю вчителя. Однак, використання технологій дистанційного навчання також може мати свої виклики. Наприклад, необхідно забезпечити стабільне інтернет-з'єднання та доступ до відповідного обладнання для всіх учнів. Також важливо враховувати, що навчання віддалено може потребувати більшої самодисципліни та організованості учнів. Враховуючи ці фактори, використання технологій дистанційного навчання в профільній школі може стати ефективним доповненням до традиційного навчання, дозволяючи учням розширити свої можливості та здобути якісну освіту, незалежно від фізичної локації або обставин. The use of distance learning technologies in the educational process of a specialized school can have several advantages. The most important thing is the opportunity to provide access to education for students from remote regions or those who cannot be physically present at school, for example, due to illness. Also, the use of distance learning technologies expands the learning opportunities of students. They can have access to additional resources, information materials, and interactive exercises that help them learn the material more deeply. Distance learning promotes the development of students' independence and responsibility. They learn to plan their time, to search and process information independently, and to complete tasks without the constant supervision of a teacher. However, using distance learning technologies can also have its challenges. For example, it is necessary to ensure a stable Internet connection and access to appropriate equipment for all students. It is also important to consider that remote learning may require greater self-discipline and organization of students. Considering these factors, the use of distance learning technologies in a specialized school can be an effective supplement to traditional education, allowing students to expand their opportunities and obtain a quality education, regardless of physical location or circumstances.
- ДокументЗастосуванння електронних посібників у навчанні школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Захаров, В.; Гайдусь, А.В статті розглянуто електронний посібник, який має значні переваги порівняно зі звичайною книгою так як сьогодні учням цікавіше працювати з персональними комп'ютерами та смартфонами, тому освітня спільнота повинна адаптуватись під учнів та сучасні технології. The article considers an electronic textbook, which has significant advantages over a conventional book as today students are more interested in working with personal computers and smartphones, so the educational community must adapt to students and modern technologies.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ARDUINO UNO В КУРСІ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ МІКРОПРОЦЕСОРНОЇ ТЕХНІКИ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Гайдусь, А.В процесі розвитку комп’ютерної техніки потрібно застосовувати більш новітні підходи для вивчення мікропроцесорної техніки. Одним з таких підходів є використання плати Arduino Uno яка дозволяє більш цікаво проводити навчальний процес завдяки багатофункціональності та багатозадачності цієї плати. Поєднання багатьох частин таких галузей як фізика, хімія, інформатика, мікропроцесорна техніка, які реалізовані в цьому апаратно-програмному комплексі, дозволяє більш детальніше зрозуміти процеси які оточують нас. Також присутня и програмна реалізація яка створена на базі мови С++. In the process of development of computer technology, it is necessary to apply newer approaches to studying microprocessor technology. One of these approaches is the use of the Arduino Uno board, which makes the educational process more interesting thanks to the multi-functionality and multitasking of this board. The combination of many parts of such fields as physics, chemistry, computer science, microprocessor technology, which are implemented in this hardware and software complex, allows us to understand the processes that surround us in more detail. There is also a software implementation created on the basis of the C++ language.
- ДокументМЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОДУВАННЯ ДАНИХ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Храмов, О.; Гайдусь, А.У сучасному світі, де програмування можна зустріти будь-де і воно є найцікавішою професією, треба мати цікавий та зрозумілий спосіб зацікавити дитину у його вивченні. Стаття висвітлює значення стеганографії в шкільному курсі інформатики, покладаючи основний акцент на її актуальності та цікавості для учнів. Розглядаються сучасні підходи та методи викладання стеганографії, враховуючи переваги цього методу навчання кодування для дітей. Важливим аспектом є аналіз того, як стеганографія стає потужним інструментом для розвитку ключових навичок учнів у сфері програмування. Навчання програмуванню через стеганографію враховує сучасні технології та педагогічні тенденції. Закликаючи вчителів інформатики до використання стеганографії як засобу зацікавлення учнів у програмуванні, стаття сприяє розвитку та впровадженню ефективних методів навчання в шкільних програмах. In the modern world, where programming is ubiquitous and considered one of the most fascinating professions, it is essential to have an engaging and comprehensible way to spark a child's interest in learning it. This article highlights the significance of steganography in the school computer science curriculum, placing a primary emphasis on its relevance and appeal to students. Contemporary approaches and teaching methods of steganography are examined, considering the advantages of this coding education method for children. An important aspect is the analysis of how steganography becomes a powerful tool for developing key skills in programming. Teaching programming through steganography incorporates modern technologies and educational trends. By encouraging computer science teachers to use steganography as a means to captivate students in programming, the article contributes to the development and implementation of effective teaching methods in school programs.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПАРАМЕТРІВ ЗВУКОВИХ ПРИСТРОЇВ: ІСТОРІЯ ЇХ РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кравцов, М.; Гайдусь, А.Сучасне цифрове середовище піддається значним змінам під впливом швидкого розвитку інформаційних технологій та поширення комп'ютеризації у всіх сферах життя. Комп'ютери та цифрові технології стали необхідними інструментами в сучасному світі, і знання їх використання стають необхідними компетенціями для молодого покоління. Звукові пристрої є невід'ємною частиною нашого життя. Вони надають нам можливість насолоджуватися музикою, діалогами у фільмах, оточуючими звуками навколишнього середовища тощо. The modern digital environment is undergoing significant changes under the influence of the rapid development of information technology and the proliferation of computerization in all aspects of life. Computers and digital technologies have become essential tools in the contemporary world, and the knowledge of their use has become a necessary competence for the younger generation. Sound devices are an integral part of our lives, providing us with the ability to enjoy music, dialogue in movies, ambient sounds, and more.
- ДокументРОЗРОБКА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ОСНОВ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Щербак, С.; Гайдусь, А.У сучасному світі, де технології витісняють традиційні методи навчання, важливо створювати інноваційні підходи до освіти. З поширенням залежності від Інтернету у дитячому віці, не можливо залишатися осторонь від проблем цифрової безпеки. Інтернет безпосередньо впливає на соціалізацію дитини та її здоров’я. Зважаючи на стрімкий розвиток цифрових технологій, перелік загроз постійно збільшується [1]. Тому дуже важливим питанням є розуміння дитиною наслідків і небезпек під час використання Інтернет-ресурсів та засобів їх запобігання. Питання безпеки доцільно розкриваються в тематичних уроках курсу інформатики та вчитель повинен досягти максимального розуміння матеріалу учнями. Створення комп'ютерної гри для навчання школярів основам безпечної поведінки в Інтернеті стає актуальним завданням для педагогів та розробників програмного забезпечення. In today's world, where technology is replacing traditional teaching methods, it is important to create innovative approaches to education. With the deepening dependence on the Internet, the children's age cannot remain aloof from the problems of digital security. The Internet directly affects a child's socialization and health. Due to the rapid development of digital technologies, the list of threats is constantly increasing. Therefore, a very important issue is the child's understanding of the consequences and dangers when using Internet resources and means of their prevention. Security issues are expediently disclosed in the thematic lessons of the computer science course, and the teacher must achieve the maximum understanding of the material by the students. Creating a computer game to teach schoolchildren the basics of safe behavior on the Internet is becoming an urgent task for teachers and software developers.
- ДокументРОЗРОБКА ОДНОСТОРІНКОВОГО ВЕБ ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ОБЛІКУ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Прихода, М.; Гайдусь, А.Розглядається розробка електронної системи обліку успішності студентів у вигляді односторінкового вебзастосунку. Використання технологій Angular, NodeJS та PostgreSQL дає можливість реалізувати інтуїтивно зрозумілий та ефективний інструмент для відстеження академічного прогресу студентів. Система надає можливість викладачам додавати та редагувати записи про роботу студентів, а студентам - відстежувати свій прогрес. Завдяки використанню PostgreSQL для зберігання даних, система забезпечує високу швидкість обробки запитів до сховища та надійне зберігання інформації. Поєднання клієнтської і серверної частини на основі Angular та NodeJS дозволяє створити гнучкий та масштабований застосунок, який може бути легко адаптований до змін на вимогу користувачів. Використання сучасних підходів до аутентифікації та авторизації гарантує, що доступ до особистої інформації студентів обмежений лише відповідним користувачам. The development of an electronic system for tracking students' academic performance in the form of a single-page web application is being considered. The use of Angular, NodeJS, and PostgreSQL technologies enables the implementation of an intuitive and efficient tool for monitoring students' academic progress. The system allows instructors to add and edit records of students' work, and students can track their progress. By using PostgreSQL for data storage, the system ensures highspeed processing of queries to the repository and reliable information storage. The combination of client and server-side based on Angular and NodeJS allows for the creation of a flexible and scalable application that can be easily adapted to changes in user requirements. The use of modern approaches to authentication and authorization ensures that access to students' personal information is limited only to authorized users.
- ДокументРозробка хмарно-орієнтованого конструктора тренувальних вправ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Курганський, А.; Олефіренко, Н.; Гайдусь, А.В статті розроблено хмарно-орієнтований конструктор тренувальних вправ і створено декілька тренувальних вправ з різних розділів інформатики. Для створення сервіса – конструктора тренувальних вправ було обрано мову програмування С#, застосовано технологію Blazor на платформі NET для створення веб-додатка і SQLite для зберігання набору завдань у базі даних. Обмін даними між клієнтським додатком і хмарою забезпечується інфраструктурою публічних хмар і здійснюється через http-запити. In this article, a cloud-oriented constructor of training exercises is developed and several training exercises from different sections of computer science. To create the service – constructor of training exercises was chosen programming language C#, Blazor technology on the NET platform was used to create a web application and SQLite to store a set of tasks in the database. Data exchange between the client application and the cloud is provided by infrastructure of public clouds and is carried out through http-requests.