Перегляд за Автор "Водолазська, К. С."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ» В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Т. І.; Ткаченко, О. В.; Водолазська, К. С.В тезах охарактеризовано технологію вивчення теми «Раціональні вирази» в класах з поглибленим вивченням математики, з’ясовано вплив її реалізації на якісні показники навчання учнів.The theses characterize the technology of studying the topic «Rational expressions» in classes with in-depth study of mathematics, the influence of its realization on qualitative indicators learning of pupils is found out.
- ДокументТОТОЖНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПОЛІ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Водолазська, К. С.; Дейніченко, Т. І.У тезах схарактеризовано основні відомості теоретичних основ абстрактної алгебри; змістову лінію тотожних перетворень, визначено напрями її розгортання та етапи реалізації в сучасному ШКМ; висвітлено питання розробки методичного забезпечення у вивченні тотожних перетворень раціональних виразів. The abstracts describe the basic information of the theoretical foundations of abstract algebra; meaningful line of identical transformations, directions of its deployment and stages of realization in modern SCM are defined; the issues of development of methodological support in the study of identical transformations of rational expressions are covered.
- ДокументЧОРНІ ДІРИ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ЦІЄЇ ТЕМИ В ІНТЕГРОВНОМУ КУРСІ НУШ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Водолазська, К. С.; Александров, М. Г.У роботі розглянуто пояснення терміну «чорні діри»та причини їх утворення. Зроблено порівняльний аналіз методики викладання теми «Чорні діри»в шкільному курсі астрономії за різними навчальними підручниками та посібниками. The explanation of the term «black holes»and the reasons for their formation are considered in the paper. A comparative analysis of the methodology of teaching the topic «Black Holes»in the school course of astronomy was made according to various textbooks and manuals.
- ДокументІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ТОТОЖНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ В ПОЛІ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Водолазська, К. С.У роботі науково обгрунтовано теоретичні основи абстрактної алгебри, а саме: визначено поняття кільця і поля; упорядкованого поля; розглянуто первинні терміни й аксіоми аксіоматичної теорії раціональних чисел (властивості раціональних чисел, категоричність та несуперечність аксіоматичної теорії раціональних чисел); визначено суть поняття «індивідуальний підхід» та шляхи його реалізації у вивченні змістової лінії тотожних перетворень; виконано логіко-дидактичний аналіз змістової лінії тотожних перетворень: визначено основні напрями розгортання лінії у сучасному ШКМ та розкрито етапи її реалізації; розроблено науково-методичне забезпечення процесу навчання тотожних перетворень раціональних виразів в умовах профільної диференціації навчання. Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей школярів. The theoretical bases of abstract algebra are scientifically substantiated in the work, namely: the concept of a ring and a field is defined; ordered field; the primary terms and axioms of the axiomatic theory of rational numbers are considered (properties of rational numbers, categoricalness and consistency of the axiomatic theory of rational numbers); the essence of the concept of "individual approach" and ways of its realization in studying of the content line of identical transformations are defined; logical-didactic analysis of the content line of identical transformations is performed: the main directions of line development in modern SCM are determined and the stages of its realization are revealed; scientific and methodological support of the learning process of identical transformations of rational expressions in the conditions of profile differentiation of learning is developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the levels of learning opportunities of schoolchildren.
- ДокументІсторія зародження інтегрального числення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Водолазська, К. С.Досліджується історія зародження інтегрального числення. Исследуется история зарождения интегрального исчисления. The history of the origin of integral calculus is investigated.