Перегляд за Автор "Вербовський, А. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПАРАЛЕЛЬНОСТІ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНОСТІ ПЛОЩИН У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Вербовський, А. Ю.У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи проблеми вивчення паралельності та перпендикулярності площин у шкільному курсі геометрії, а саме: визначено ключових понять дослідження, доведено важливість вивчення паралельності та перпендикулярності площин у шкільному курсі геометрії; проведено аналіз змісту вивчення паралельності та перпендикулярності площин у шкільному курсі геометрії; розроблено систему нестандартних задач вивчення паралельності та перпендикулярності площин у шкільному курсі геометрії. Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів у вивчення паралельності та перпендикулярності площин у шкільному курсі геометрії. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of the problem of studying the parallelism and perpendicularity of planes in the school course of geometry, namely: identified key research concepts, prove the importance of studying the parallelism and perpendicularity of planes in the school course of geometry; the analysis of the content of studying the parallelism and perpendicularity of planes in the school course of geometry is carried out; a system of non-standard problems of studying the parallelism and perpendicularity of planes in the school course of geometry has been developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the levels of learning opportunities of students in the study of parallelism and perpendicularity of planes in the school course of geometry.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ПЛОЩ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОМЕТРІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Вербовський, А. Ю.; Кісіль, Г. В.У статті автором визначено особливості вивчення площ геометричних фігур у шкільному курсі геометрії. Доведено, що навчати учнів розв’язувати задачі при вивченні площ геометричних фігур слід поступово, упродовж довгого періоду часу, на основі системно-діяльнісного підходу. In the article the author identifies the features of studying the areas of geometric figures in the school course of geometry. It has been proven that teaching students to solve problems in the study of areas of geometric figures should be gradual, over a long period of time, based on a system-activity approach.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Вербовський, А. Ю.; Грищенко, В. З.; Токар, М. Г.У публікації розглянуто визначення шляхів реалізації міжпредметних зв’язків у курсі алгебри і початків аналізу. Аналіз досліджень та літератури на дану тему показав, що міжпредметні зв’язки різними авторами визначаються по різному. Наведено основні функції міжпредметних зв’язків. Зазначено, що діяльність вчителя при реалізації міжпредметних зв’язків полягає у відборі матеріалу, методів та прийомів розв’язання конкретних завдань, поясненні нового матеріалу з опорою на раніше вивчений. The publication examines the definition of ways to implement interdisciplinary connections in the course of algebra and the beginnings of analysis. Analysis of research and literature on this topic showed that intersubject connections are defined differently by different authors. The main functions of interdisciplinary connections are given. It is noted that the activity of the teacher in the implementation of interdisciplinary connections consists in the selection of material, methods and methods of solving specific tasks, the explanation of new material based on the previously studied.