Перегляд за Автор "Ван, Ціхуей"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання комп’ютерних технологій у системі вищої музичної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Ван, Ціхуей; Май, Вень; Ян, ЯнУ публікації визначено роль комп’ютерних технологій у сучасній системі вищої музичної освіти. Проаналізовано точки зору провідних учених щодо основних можливостей та переваг цих технологій. Окреслено організаційні заходи, які дають змогу успішно використовувати їх викладачами та здобувачами вищої музичної освіти. В публикации определена роль компьютерных технологий в современной системе высшего музыкального образования. Проанализированы точки зрения ведущих ученых по основным возможностям и преимуществам этих технологий. Определены организационные мероприятия, которые позволяют успешно использовать их преподавателями и соискателями высшего музыкального образования. The publication identifies the role of computer technology in the modern system of higher music education. The views of leading scientists on the main capabilities and benefits of these technologies are analyzed. The organizational measures that allow to use them successfully by teachers and students of higher music education are outlined.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МУЗИКИ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Ткачов, А. С.; Ван, ЦіхуейУ статті доведено перспективність використання музики як засобу виховання молоді, що сприяє розвитку в людині відчуття краси, здатності переживати сильні естетичні емоції, забезпечує покращення її фізичного та психічного стану, підвищує життєвий тонус. Проаналізовано теоретичні ідеї В. Сухомлинського та його досвід використання музики в практичній педагогічній діяльності. Окреслено перспективи використання цих напрацювань у сучасній освітній практиці. The article proves the outlook of use of the music a as a means of the youth's educating, which contributes to the development of a person's sense of beauty, the ability to experience strong aesthetic emotions as well as provides improvement of personal physical and mental state and increases vitality. V. Sukhomlynsky's theoretical ideas and his experience to apply music in practical pedagogical activity have been analyzed. The outlook of implementation of the achievements into modern educational practice have been outlined.
- ДокументЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У КНР(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Ян, Ян; Ван, ЦіхуейСтаття присвячена аналізу досвіду формування естетичної культури у КНР, визначенню засобів які сприяють її формуванню. На основі аналізу літературних джерел визначено систему засобів: мистецькі твори (співи, опери, балет, театральні постанови тощо); особистісно-педагогічна майстерність викладача індивідуальні здібності. The article is devoted to the analysis of the experience of formation of aesthetic culture in China, the definition of means that contribute to its formation. Based on the analysis of literary sources, a system of means is determined: works of art (singing, opera, ballet, theatrical performances, etc.); personal and pedagogical skills of the teacher, individual abilities.
- ДокументКУЛЬТУРНА СПРЯМОВАНІСТЬ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ван, Юйхун; Ван, ЦіхуейУ публікації досліджено музичну освіту в Китаї. Музика відіграє важливу роль у розвитку китайської культури. Музична освіта протягом століть була важливою частиною культурної спадщини Китаю. Сьогодні музична освіта в Китаї продовжує відігравати значну роль у просуванні традиційної китайської музики та розвитку молодих музикантів. The publication explores music education in China. Music plays an important role in the development of Chinese culture. Music education has been an important part of China's cultural heritage for centuries. Today, music education in China continues to play a significant role in promoting traditional Chinese music and developing young musicians.
- ДокументОНЛАЙН-ДОЗВІЛЛЯ ЯК ЗАСІБ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-20) Денисенко, А. О.; Ван, ЦіхуейУ тезах розкрито актуальну проблему дистанційного навчання в умовах пандемії. Акцентовано увагу на деяких питаннях організації дистанційного онлайн-дозвілля. Авторами, зокрема, наголошено на інтернет-технологіях, освітніх платформах організації дозвіллєвої діяльності з метою розвитку музично-естетичних смаків тощо. Theses raise the topical issue of distance learning in the languages of the pandemic. Emphasis is placed on some issues of remote online leisure. In particular, the authors emphasize Internet technologies, educational platforms for organizing leisure activities in order to develop musical and aesthetic tastes, etc.
- ДокументПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЗАСОБОМ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ван, Ціхуей; Ян, ЯнУ публікації проаналізовано професійну самореалізацію майбутнього вчителя музики. Зазначено, що одним з головних завдань підготовки майбутніх музично-педагогічних працівників є створення сприятливих умов для розкриття їхнього творчого потенціалу, самоефективності в галузі музичного мистецтва. Одним із засобів професійного зростання та професійно-особистісної самореалізації може бути дозвілля студентської молоді музично-естетичного спрямування. Дозвілля є невід’ємною частиною освітнього процесу, яке приваблює молодь добровільністю вибору. Сучасні дозвіллєві форми і методи, естетично насичений простір і високий художній рівень нерегламентованого дозвіллєвого процесу зможе стати рушійною силою реалізації інтересів, здібностей, нахилів майбутніх вчителів мистецьких дисциплін, адже цікаве, змістовне дозвілля сприяє самовираженню, самоствердженню, самореалізації, самовдосконаленню через вільно обрані дії. The publication analyzes the professional self-realization of the future music teacher. It is noted that one of the main tasks of training future musical and pedagogical workers is to create favorable conditions for revealing their creative potential, self-efficacy in the field of musical art. One of the means of professional growth and professional and personal self-realization can be the leisure time of student youth in a musical and aesthetic direction. Leisure is an integral part of the educational process, which attracts young people with the voluntariness of choice. Modern leisure forms and methods, aesthetically saturated space and high artistic level of the unregulated leisure process can become a driving force for the realization of interests, abilities, inclinations of future teachers of art disciplines, because interesting, meaningful leisure time promotes self-expression, self-affirmation, self-realization, self-improvement through freely chosen actions.