Перегляд за Автор "Бернович, М. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВЕБ–КВЕСТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Бернович, М. Ю.; Стяглик, Н. І.В статті висвітлена тема використання веб-квестів у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики". Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету. Критерії оцінювання веб-квесту: розуміння завдання, виконання завдання, результати роботи, творчий підхід. Максимальна кількість балів, яку може отримати команда – 12 балів. Проведення веб-квестів дає можливість не лише привести в порядок власні знання, а й найголовніше засвоїти методику їх організації та проведення з метою використання в майбутній педагогічній роботі. В статье освещена тема использования веб-квестов в процессе изучения курса "Методика обучения математике". Веб-квест - проблемное задание с элементами ролевой игры, для выполнения которого используются информационные ресурсы интернета. Критерии оценки веб-квеста: понимание задачи, выполнение задания, результаты работы, творческий подход. Максимальное количество баллов, которое может получить команда - 12 баллов. Проведение веб-квестов позволяет не только привести в порядок собственные знания, но и самое главное усвоить методику их организации и проведения с целью использования в будущей педагогической работе.
- ДокументОсобливості використання веб-квестів у процесі вивчення дисципліни "Методика навчання математики"(Харківський національний медичний університет, 2017) Бернович, М. Ю.Визначені особливості використання веб-квестів у процесі вивчення дисципліни «Методика навчання математики». Определены особенности использования веб-квестов в процессе изучения дисциплины «Методика обучения математике». The features of using web quests in the process of studying the discipline "Methods of teaching mathematics" are determined.
- ДокументФормування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя математики сучасними засобами ІКТ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Бернович, М. Ю.У статті розглянуте питання визначення сутності інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя математики. Технологія веб-квест розглянута як один із шляхів формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього учителя математики. В статье рассмотрен вопрос определения сущности информационно-коммуникационной компетентности будущего учителя математики. Технология веб-квест рассмотрена как один из путей формирования информационно-коммуникационной компетентности будущего учителя математики. The article considers the issue of determining the essence of information and communication competence of a future mathematics teacher. Web quest technology is considered as one of the ways of forming the information and communication competence of a future mathematics teacher.