Перегляд за Автор "Бекетова, О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК НАПРЯМ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Бекетова, О.У публікації досліджено гейміфікацію як напрям реалізації STEM-освіти в початковій школі. Зазначено, що гейміфікація навчання сприяє підвищенню пізнавальних мотивів, загальному розвитку логічного мислення учнів, розвитку дослідницьких навичок, формуванню інформаційно-цифрової, природничо-математичної і технологічної компетентностей. Водночас відбувається розвиток алгоритмічного мислення та опанування елементами програмування. The publication examines gamification as a direction for the implementation of STEM education in elementary school. It is noted that the gamification of learning contributes to the increase of cognitive motives, the general development of students' logical thinking, the development of research skills, the formation of information-digital, natural-mathematical and technological competences. At the same time, the development of algorithmic thinking and mastering of programming elements is taking place.
- ДокументМобільні додатки для підготовки старших дошкільників до школи в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Бекетова, О.У публікації досліджено підготовку старших дошкільників до навчання в школі в умовах дистанційної освіти. Розглянуто деякі мобільні додатки, що доповнять підготовку старших дошкільників до засвоєння матеріалу мовно-літературної освітньої галузі та закладуть певну основу для подальшого навчання в 1 класі. Зазначено, що використання мобільних додатків для підготовки старших дошкільників до школи в умовах дистанційного навчання дозволяє активізувати пізнавальну діяльність та підвищувати творчий потенціал дітей. Застосування освітніх додатків є ефективним інструментом у підготовці дошкільників до школи, оскільки вони забезпечують інтерактивне, індивідуальне та мотивуюче навчання, а також сприяють розвитку різнобічних навичок, необхідних для подальшої успішної адаптації у шкільному середовищі. The publication examines the preparation of older preschoolers for studying at school in the conditions of distance education. Some mobile applications that will supplement the preparation of older preschoolers to learn the material of the linguistic and literary field of education and lay a certain foundation for further learning in the 1st grade are considered. It is noted that the use of mobile applications for preparing older preschoolers for school in the conditions of distance learning allows to activate cognitive activity and increase the creative potential of children. The use of educational applications is an effective tool in preparing preschoolers for school, as they provide interactive, individual and motivating learning, and also contribute to the development of versatile skills necessary for further successful adaptation in the school environment.
- ДокументСУЧАСНА ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ СХЕМ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Бекетова, О.У публікації досліджено використання схем на уроках літературного читання. Мету використання схем учителі вбачають в розвитку вмінь систематизувати та узагальнювати матеріал, покращенні сприйняття нового та зацікавленні, формуванні способів логічного мислення, запам’ятовуванні, деталізації твору, закріпленні знань, перевірці їх засвоєння, цілеспрямованому спостереженні за фактами та подіями твору. Зазначено, що робота зі схемами має значний дидактичний потенціал і є надзвичайно перспективною для змістовного опрацювання матеріалу на уроках літературного читання. The publication examines the use of schemes in literary reading lessons. Teachers see the purpose of using schemes in the development of the ability to systematize and generalize the material, improving the perception of new things and interest, forming methods of logical thinking, memorization, detailing the work, consolidating knowledge, checking their assimilation, purposeful observation of the facts and events of the work. It is noted that working with schemes has a significant didactic potential and is extremely promising for the meaningful processing of the material in the lessons of literary reading.