Перегляд за Автор "Азаркіна, М. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАТЮРМОРТ, ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА В ДИСЦИПЛІНІ «ЖИВОПИС»(Харківська державна академія дизайну і мистецтв (ХДАДМ), 2010) Азаркіна, М. А.В статті зазначено, що натюрморти складають значну частину програми з живопису будь-якого художнього учбового закладу. На матеріалі натюрморту відбувається знайомство з вимогами композиції, з методами трактування форми, з пробемами кольору. Смисловий зміст натюрморту може бути нескінченно різноманітним. Учбовий натюрморт може бути сюжетний. Чи повинен він бути таким – кожний учбовий заклад вирішує по-своєму. Компонувати сюжетний натюрморт важко, тому що його спочатку замислити, побачити, знайти. Окрім цього, літературна частина може в деякій мірі відвернути увагу учня від задач, котрі на початку навчання мають бути першочерговими : форми та кольору. В статье указано, что натюрморты составляют значительную часть программы по живописи любого художественного учебного заведения. На материале натюрморта происходит знакомство с требованиями композиции, с методами трактовки формы, с пробемами цвета. Смысловое содержание натюрморта может быть бесконечно разнообразным. Учебный натюрморт может быть сюжетный. Должен ли он быть таким – каждое учебное заведение решает по-своему. Компоновать сюжетный натюрморт трудно, потому что его сначала задумать, увидеть, найти. Кроме этого, литературная часть может в некоторой степени отвлечь внимание ученика от задач, которые в начале обучения должны быть первоочередными : формы и цвета. The article pointed out that the still lifes make up a significant part of the program for painting any art schools. On the material of the still life is familiar with the requirements of the composition, with the methods of interpretation of forms, with problemami color. The semantic content of still life can be infinitely varied. Academic still life can be a story. Should it be that each institution decides on its own. To compose the still life scene is difficult because it is first to conceive, to see, to find. In addition, the literary part may to some extent distract the attention of the student from the tasks that early learning should be of high priority : forms and colors.
- ДокументТеоретичні і методичні основи образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Алтухова, А. В.; Азаркіна, М. А.; Лісунова, Л. В.; Паньок, Т. В.; Чаус, Д. В.; Чєн, Н. В.Навчальний посібник «Теоретичні та методичні основи образотворчого мистецтва» розрахований на вивчення та ознайомлення здобувачамидругого (магістерського) рівня вищої освіти окремих дисциплін, що викладаються по кафедрі образотворчого мистецтва ХНПУ імені Г. С. Сковороди. У посібнику міститься інформація щодо самостійної, практичної й творчої діяльності. Навчальний посібник призначений для вивчення сучасних мистецьких практик, графіки, живопису, малюнку, новітніх медіа-практик, теорії і історії мистецтва. The textbook "Theoretical and Methodological Foundations of the Visual Arts The textbook "Theoretical and Methodological Foundations of Visual Art" is designed for the study and acquaintance of candidates for a second (master's) degree (master) level of higher education in individual disciplines taught at the Department of Fine Arts KNPU named after G. Skovoroda. The manual contains information on independent, practical and creative Activities. The textbook is intended for studying modern art practices, graphics, painting, drawing, the latest media practices, theory and history of art theory and history.
- ДокументТеорія і практика образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Азаркіна, М. А.; Алтухова, А. В.; Чаус, Д. В.; Чекардін, Ю. М.; Паньок, Т. В.Монографія присвячена образотворчому мистецтву і художній освіті в рамках навчального ІІІ курсу студентів факультету мистецтв ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Монографія побудована з циклу лекцій, що дозволяють показати складну картину творчого процесу, який базується перш за все на академічних засадах та кропіткої, щоденної праці художника. Розроблені лекції поєднується з практичними заняттями, що розширює уявлення студентів про різноманітність засобів та творчих рішень. Цикл лекцій з історії мистецтва ознайомлює з різними національними школами, стилями, течіями, творчими особистостями. Історія мистецтв є теорією до практичних занять зі спеціальних дисциплін. Тому вивчення студентами історії мистецтва дає необхідний обсяг теоретичних знань зокрема в живописі, графіки, скульптурі, декоративно-прикладному мистецтві і т. ін. Викладання курсу будується на аналізі ідейного змісту, на художніх засобах виразу найкращих взірців мистецтва різних епох. The monograph is dedicated to visual art and art education in the third year of study for students of the Faculty of Arts of the Karaganda National Pedagogical University. С. Skovoroda. It consists of a cycle of lectures allowing to show a complex picture of creative process based on academic principles and painstaking everyday work of an artist. The developed lectures are combined with practical exercises, which broaden the students' understanding of the diversity of means and creative solutions. The History of Art lecture series introduces students to different national schools, styles. The History of Art lecture series introduces you to different national schools, styles, movements and creative personalities. The History of Art is a theory for the practical study of special disciplines. Therefore, history of art provides students with the necessary amount of theoretical knowledge, especially in painting, graphic arts, sculpture, decorative and applied arts, etc. The course is based on the analysis of ideological content, on artistic means of expression of the best samples of art of different epochs.
- ДокументІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ МАЙСТЕРНОСТІ ТА ТЕХНІКИ ОЛІЙНОГО ЖИВОПИСУ(Scientific Collection «InterConf», 2021-12-07) Алтухова, А. В.; Азаркіна, М. А.; Величенко, А. Г.У статті висвітлюються історичні аспекти майстерності та техніки олійного живопису. Авторами зазначено, що вивчення питання у історичній площині сприятиме поглибленню теоретичних основ олійного живопису у майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, забезпечить професійну підготовку, допомагатиме у власній художньо-педагогічній діяльності. Розкрито еволюцію технічних прийомів побудування фарбового шару, від багатошарового живопису до живопису алла–прима, Означено, що нові технічні напрями зумовлювали появу нових інструментів. The article highlights the historical aspects of skill and technique of oil painting. The authors stated that the study of the issue in the historical plane will contribute to the deepening of the theoretical foundations of oil painting in future teachers of fine arts, will provide professional training, and will help in their own artistic and pedagogical activities. The evolution of technical methods of building a paint layer is revealed, from multi-layer painting to alla prima painting. It is noted that new technical trends led to the emergence of new tools.