Перегляд за Автор "Агафонова, С. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Агафонова, С. В.; Дрожик, Л. В.У публікації розглянуто значення ігрової діяльності у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. В ході вирішення ігрових завдань створюються умови для усвідомлення дитиною власних дій (запам’ятовування і пригадування, побудова складного руху, виділення і застосування соціальної функції контролю тощо), що веде до більш глибокого розуміння їх значення. В грі в певній мірі засвоюються окремі знання і вміння, оскільки в ній моделюються соціальні ситуації і типові побутові відносини. Але, найбільш суттєвим є те, що гра дає ефект загального психічного розвитку. Гра допомагає дитині адаптуватися та соціалізуватися у оточенні. The publication discusses the importance of play activities for preschoolers with intellectual disabilities. In the course of solving game tasks, conditions are created for the child to be aware of their own actions (memorising and recalling, building a complex movement, identifying and applying the social function of control, etc.), which leads to a deeper understanding of their meaning. To a certain extent, certain knowledge and skills are acquired in the game, as it simulates social situations and typical everyday relationships. But the most important thing is that play has the effect of overall mental development. The game helps the child to adapt and socialise in the the environment.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Агафонова, С. В.; Дрожик, Л. В.У публікації проаналізовано розвиток ігрової діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Сюжетно-рольова гра допомагає дитині зрозуміти мотиви різних видів діяльності дорослих, розкриває їх суспільне значення. Виділено умови, які будуть сприяти формуванню ігрової діяльності у дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями, а саме: активна діяльність дитини при знайомстві її з навколишнім середовищем та його устроєм; використання навчальних ігор, які необхідні для того, щоб навчити дитину здійснювати ігрові дії; створення предметно-ігрового простору; побудова взаємодії між дитиною та дорослим в ігровому процесі; зв'язок вихователя з дефектологом, сумісна робота спеціалістів дошкільного закладу. The publication analyzes the development of play activities in children with intellectual disabilities. Peculiarities of play activities of preschool children with intellectual disabilities are considered. Story-role play helps the child understand the motives of various activities of adults, reveals their social significance. The conditions that will contribute to the formation of play activities in preschool children with intellectual disabilities are highlighted, namely: active activity of the child when familiarizing him with the environment and its structure; the use of educational games, which are necessary in order to teach the child to perform game actions; creation of subject-game space; building interaction between a child and an adult in the game process; communication between the teacher and the defectologist, joint work of preschool specialists.
- ДокументРозвиток ігрової діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Агафонова, С. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми розвитку ігрової діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями. Розглянуто особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Науково обгрунтовано та еспериментально перевірено психолого-педагогічні умови організації ігрової діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями дошкільного віку. The thesis involves a theoretical analysis and generalization of the research results concerning the development of play activity in children with intellectual disabilities. It specifically explores the characteristics of play activities among preschool children with intellectual disabilities. The work scientifically substantiates and experimentally tests psychological and pedagogical conditions for organizing play activities for preschool-aged children with intellectual disabilities.