Перегляд за Автор "Авдашкова, А. І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ДОСВІДУ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЯПОНІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Авдашкова, А. І.В статті розглянуто дошкільне виховання в Японії, яке має власні особливості та поступово прищеплює дітям почуття любові до батьків, колективізму та певні правила поведінки у мікросоціумі, що може бути корисним для фахівців дошкільної освіти в Україні з метою організації соціального виховання дитини, творчого розвитку її індивідуальних здібностей, бережливого ставлення до кожної дитини, формування її неповторності, підготовки дітей до життя та діяльності в колективі як формі суспільного буття. В статье рассмотрено дошкольное воспитание в Японии, которое имеет свои особенности и постепенно прививает детям чувство любви к родителям, коллективизма и определенные правила поведения в микросоциуме, что может быть полезным для специалистов дошкольного образования в Украине с целью организации социального воспитания ребенка, творческого развития его индивидуальных способностей, бережного отношения к каждому ребенку, формирование его неповторимости, подготовку детей к жизни и деятельности в коллективе как форме общественного бытия. The article considers preschool education in Japan, which has its own characteristics and gradually instills in children a sense of love for parents, collectivism and certain rules of conduct in the micro-society, which can be useful for preschool education in Ukraine to organize social education, creative development individual abilities, careful attitude to each child, the formation of its uniqueness, preparing children for life and work in a team as a form of social life.
- ДокументАНАЛІЗ ДОСВІДУ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ЯПОНІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Авдашкова, А. І.У статті розглянуто соціальне виховання дітей старшого дошкільного віку в Японії, яке спрямоване на формування у дитини знань про особливості соціальної взаємодії з однолітками та дорослими, виховання фізично і психічно здорової особистості, здатної успішно працювати в колективі, чітко виконуючи розпорядження і не заважаючи оточуючим. Заклади дошкільної освіти займаються вихованням маленьких японців у дусі колективізму, навчанням прикладній творчості, хоровому співу, колективним іграм. Дошкільне виховання в Японії має власні особливості та поступово прищеплює дітям почуття любові до батьків, колективізму та певні правила поведінки у мікросоціумі. В статье рассмотрено социальное воспитание детей старшего дошкольного возраста в Японии, которое направлено на формирование у ребенка знаний, об особенностях социального взаимодействия со сверстниками и взрослыми, воспитание физически и психически здоровой личности, способной успешно работать в коллективе, четко выполняя распоряжение и не мешая окружающим. Учреждения дошкольного образования занимаются воспитанием маленьких японцев в духе коллективизма, обучением прикладного творчества, хоровому пению, коллективным играм. Дошкольное воспитание в Японии имеет свои особенности и постепенно прививает детям чувство любви к родителям, коллективизма и определенные правила поведения в микросоциуме. The article examines the social education of older preschool children in Japan, which aims to form a child's knowledge of the peculiarities of social interaction with peers and adults, education of physically and mentally healthy person who can successfully work in a team, clearly following orders and not disturbing others. Preschool institutions are engaged education of young Japanese in the spirit of collectivism, teaching applied art, choral singing, collective games. Preschool education in Japan has its own characteristics and gradually instills children's feelings of love for their parents, collectivism and certain rules of conduct in the micro-society.
- ДокументДіагностика рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Авдашкова, А. І.У статті висвітлено результати діагностичного дослідження рівня готовності майбутнього соціального педагога до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти; уточнено критерії діагностики рівня готовності майбутнього соціального педагога; підібрано діагностичний інструментарій для визначення рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання дітей старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. В статье отражены результаты диагностического исследования уровня готовности будущего социального педагога к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию старших дошкольников в учреждениях дошкольного образования; уточнены критерии диагностики уровня готовности будущего социального педагога; подобран диагностический инструментарий для определения уровня готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию детей старшего дошкольного возраста в учреждениях дошкольного образования. The article highlights the results of the diagnostic study of the level of readiness of the future social pedagogue for socio-pedagogical activities on the social education of senior preschoolers in preschool education; the criteria for diagnosing the level of readiness of the future social pedagogue have been clarified; diagnostic tools for determining the level of readiness of the future social pedagogue for socio-pedagogical activities on the social education of older preschool children in kindergarten.
- ДокументСуть та особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Авдашкова, А. І.; Васильєва, М. П.У статті розглядається аналіз сутності підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти; проаналізовано навчально-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності з соціального виховання старших дошкільників у закладах дошкільної освіти. В статье рассмотрен анализ сущности подготовки будущих социальных педагогов к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию старших дошкольников в учреждениях дошкольного образования; проанализировано учебно-методическое обеспечение профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к социально-педагогической деятельности по социальному воспитанию старших дошкольников в учреждениях дошкольного образования.The article discusses the features of training of future social pedagogues to social and pedagogical activities for social education of senior preschoolers at the kindergarten; the educational-methodical providing of professional preparation of future social pedagogues to social and pedagogical activities for social education of senior preschoolers children in a preschool educational institution.