Перегляд за Автор "Ільницька, Л. В."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання реверсного бігу та ходьби у тренувальному процесі гравців футзалу(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Ільницька, Г. С.; Очередько, Л. В.; Зелененко, Н. О.; Ільницька, Л. В.; Ільницький, С. В.У статті розглянуто, як при виконанні ходьби та бігу розвиваються і удосконалюються рухові вміння і навички не тільки у спортсменів високої кваліфікації, а й у тих, хто займається тим чи іншим видом спорту на аматорському рівні, з метою підтримки належного рівня свого здоров’я та фізичної підготовленості. Ходьба та біг спиною вперед застосовується у випадках, коли необхідно мінімізувати навантаження на колінний суглоб та зміцнити конкретні групи м'язів нижньої кінцівки. В статье рассмотрено, как при выполнении ходьбы и бега развиваются и совершенствуются двигательные умения и навыки не только у спортсменов высокой квалификации, но и у тех, кто занимается тем или иным видом спорта на любительском уровне, с целью поддержания должного уровня своего здоровья и физической подготовленности. Ходьба и бег спиной вперед применяется в случаях, когда необходимо минимизировать нагрузку на коленный сустав и укрепить конкретные группы мышц нижней конечности. This article considers how walking and running develop and improve motor skills not only in highly qualified athletes, but also in those who practice one or another sport at amateur level in order to maintain the proper level of their health and physical fitness. Walking and running backwards is used in cases where it is necessary to minimize the load on the knee joint and to strengthen specific muscle groups of the lower extremity.
- ДокументДосвід використання системної платформи Pharmel під час вивчення дисципліни "Терапевтичні вправи"(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2021) Ільницька, Г. С.; Гончарук, Н. В.; Ільницька, Л. В.Нині в навчальних закладах України у зв’язку з переходом на дистанційну або змішану форму навчання широко впроваджуються нові комп’ютерні, інформаційно-комунікаційні та мережеві технології. У статті розкрито можливості використання системної платформи дистанційного навчання Pharmel у професійній підготовці здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Фізична терапія» першого (бакалаврського) рівня у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» під час вивчення обов’язкової дисципліни «Терапевтичні вправи». Використання й управління віртуальним навчальним середовищем є комплексним процесом, і освітні платформи широко застосовуються в університетах, зокрема, для управління курсами дистанційного навчання. Pharmel – це гнучке віртуальне середовище навчання з широким спектром різноманітних онлайн-інструментів, що створене на базі платформи Moodle. Розглянуто досвід використання платформи Pharmel під час вивчення дисципліни «Терапевтичні вправи». Метою навчальної дисципліни «Терапевтичні вправи» є ознайомити майбутніх фахівців з основними формами й засобами лікувальної фізичної культури як основного методу фізичної реабілітації, сформувати систему знань про вплив фізичних навантажень на організм, правила дозування та контролю фізичних навантажень, відпрацювати навики розробки комплексів лікувальної гімнастики при різних захворюваннях, контролю за станом людини при виконанні фізичних вправ. Курс розроблено з урахуванням змішаної форми навчання, оскільки навчальний процес цієї дисципліни на початку семестру почався в очному режимі. Процес поділявся на 3 етапи: вивчення теоретичного матеріалу й оволодіння практичними навичками, що передбачало обов’язкове відвідування занять (очно); дистанційне навчання з обов’язковим відвідуванням лекційних і практичних занять на платформі Zoom, виконання завдань самостійної роботи, складання тестових завдань, контроль змістових модулів (дистанційно); складання підсумкового модульного контролю (дистанційно). Показано структуру дисципліни та проаналізовано використані види діяльності й ресурси. В настоящее время в учебных заведениях Украины в связи с переходом на дистанционную или смешанную форму обучения широко внедряются новые компьютерные, информационно-коммуникационные и сетевые технологии. В статье раскрыты возможности использования системной платформы дистанционного обучения Pharmel в профессиональной подготовке соискателей высшего образования образовательно-профессиональной программы «Физическая терапия» первого (бакалаврского) уровня в области знаний 22 «Здравоохранение» специальности 227 «Физическая терапия, эрготерапия» обязательной дисциплины «Терапевтические упражнения». Использование и управление виртуальной обучающей средой является комплексным процессом, и образовательные платформы широко применяются в университетах, в частности, для управления курсами дистанционного обучения. Pharmel – это гибкая виртуальная среда обучения с широким спектром разнообразных онлайн-инструментов, созданная на базе платформы Moodle. Рассмотрен опыт использования платформы Pharmel при изучении дисциплины «Терапевтические упражнения». Целью учебной дисциплины «Терапевтические упражнения» является ознакомить будущих специалистов с основными формами и средствами лечебной физической культуры как основного метода физической реабилитации, сформировать систему знаний о влиянии физических нагрузок на организм, правила дозировки и контроля физических нагрузок. Курс разработан с учетом смешанной формы обучения, поскольку учебный процесс этой дисциплины в начале семестра начался в очном режиме. Процесс делился на 3 этапа: изучение теоретического материала и овладение практическими навыками, что предполагало обязательное посещение занятий (очно); дистанционное обучение с обязательным посещением лекционных и практических занятий на платформе Zoom, выполнение заданий самостоятельной работы, составление тестовых заданий, контроль содержательных модулей (дистанционно); составление итогового модульного контроля (дистанционно). Показана структура дисциплины и проанализированы использованные виды деятельности и ресурсы. At the present time in educational institutions of Ukraine in connection with the transition to a distance or mixed form of education are widely introduced new computer, information and communication and network technologies. The article discovers the possibilities of using a systematic platform of distance learning Pharmel in vocational training of candidates for higher education of the educational-professional program "Physical Therapy" of the first (bachelor) level in the field of knowledge 22 "Health" of specialty 227 "Physical Therapy, Ergotherapy" of the compulsory discipline "Therapeutic Exercises". The use and management of virtual learning environments is a complex process, and educational platforms are widely used in universities, particularly for the management of distance learning courses. Pharmel is a flexible virtual learning environment with a wide variety of online tools based on the Moodle platform. Experience of using Pharmel platform in the study of the discipline "Therapeutic Exercises" is considered. The purpose of the training discipline "Therapeutic exercises" is to familiarize future specialists with the main forms and means of therapeutic physical culture as the main method of physical rehabilitation, to form a system of knowledge about the impact of physical activity on the body, the rules of dosage and control of physical activity. The course was developed taking into account the mixed form of learning, since the educational process of this discipline began in full-time mode at the beginning of the semester. The process was divided into 3 stages: studying theoretical material and mastering practical skills, which implied compulsory attendance of classes (full-time); distance learning with compulsory attendance of lectures and practical classes on Zoom platform, performance of independent work assignments, making up test assignments, control of content modules (remote); making up the final module control (remote). The structure of the discipline is shown and the activities and resources used are analyzed.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР ПРОФЕСІЇ ФІЗИЧНОГО ТЕРАПЕВТА(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, ПП «Видавництво «Гілея», 2019-12) Ільницька, Г. С.; Ільницька, Л. В.; Очередько, Л. В.; Улаєва, Л. О.; Спузяк, В. Б.Підготовка фізичних терапевтів є одним із важливих питань кадрової політики країни у здоров’язберігаючій сфері, ефективне вирішення яких забезпечує успішний розвиток відновлювальної медицини як складової системи охорони здоров’я. Нормативні і змістовні основи професійної діяльності спонукають сучасних фахівців фізичної терапії до певної низки професійних знань, умінь і навичок, до основи їх формування – прямої мотивації професійного вибору. Навчальні заклади, що готують майбутніх спеціалістів з фізичної реабілітації, знаходяться у ситуації, де необхідно поєднати теорію із сучасною практикою сьогодення та здатністю вирішувати практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією та ерготерапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Подготовка физических терапевтов является одним из важных вопросов кадровой политики страны в здоровьесберегающей сфере, эффективное решение которых обеспечивает развитие восстановительной медицины как составляющей системы здравоохранения. Нормативные и содержательные основы профессиональной деятельности побуждают современных специалистов физической терапии до определенного ряда профессиональных знаний, умений и навыков, в основу их формирования - прямой мотивации профессионального выбора. Учебные заведения, готовящие будущих специалистов по физической реабилитации, находятся в ситуации, где необходимо соединить теорию с современной практикой настоящее и способностью решать практические проблемы, связанные с физической терапией и эрготерапией, характеризующихся комплексностью и неопределенностью условий. The preparedness of physical therapists is one of the important issues of the country's personnel policy in the field of health care, the effective solution of which ensures the successful development of restorative medicine as an integral part of the health care system. The normative and substantive bases of professional activity encourage modern specialists of physical therapy to a certain range of professional knowledge, skills and skills to the basis of their formation – direct motivation for professional choice. Educational institutions that prepare future specialists in physical rehabilitation are in a situation where it is necessary to combine theory with modern practice of the present and the ability to solve practical problems related to physical therapy and ergotherapy, characterized by complexity and uncertainty.
- ДокументМенеджмент дистанційного навчання у контексті навчальної дисципліни "Фізичне виховання"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Ільницька, Г. С.; Ільницька, Л. В.; Ільницький, С. В.У статті обґрунтовано потребу у конкретизації менеджменту дистанційного навчання у контексті навчальної дисципліни «Фізичне виховання», а саме у визначенні певних правил організації навчального процесу як для викладачів так і для здобувачів освіти, що сприятиме оптимізації навчального процесу для якісної взаємодії між учасниками впродовж усього терміну, відведеного на опанування навчальної дисципліни. В статье обоснована необходимость конкретизации менеджмента дистанционного обучения в контексте учебной дисциплины «Физическое воспитание», а именно в определении определенных правил организации учебного процесса как для преподавателей так и для соискателей образования, что будет способствовать оптимизации учебного процесса для качественного взаимодействия между участниками на протяжении всего срока, отведенного на овладение учебной дисциплиной. The article substantiates the need to specify distance learning management in the context of the academic discipline "Physical Education", namely, in determining certain rules of the educational process for both teachers and applicants, which will help to optimize the learning process for quality interaction between the participants throughout the period given to mastering the academic discipline.
- ДокументОрганізація фізичного виховання у навчальних закладах(ХНПУ имени Г. С. Сковороды, 2018-11) Гогіна, Т. І.; Шип, Н. Є.; Ільницька, Л. В.; Должко, Ф. Н.; Коник, Л. В.Методичні рекомендації присвячені підготовці студентів педагогічного університету для участі у спортивно-масовій роботі в учбових закладах. Окремо розглянуто участь в такій роботі класних керівників, шкільного психолога, керівництва середньої школи. Рекомендації містять розробки заходів та окремих уроків. Методические рекомендации посвящены подготовке студентов педагогического университета для участия в спортивно-массовой работе в учебных заведениях. Отдельно рассмотрено участие в такой работе классных руководителей, школьного психолога, руководства средней школы. Рекомендации содержат разработки мероприятий и отдельных уроков. Guidelines devoted to preperation of students of the pedagogical university for participation in mass-sport job in educational institutions. Seperatly reviewed participation in such a job classroom teachers, school psychologist, middle school management. Recomendations contains developments of events and seperate lessons.
- ДокументПРЕСОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ВІДНОВЛЕННЯ ОРГАНІЗМУ СТУДЕНТІВ-ЛЕГКОАТЛЕТІВ(Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка (НУЧК), 2019-04-24) Ільницька, Г. С.; Гогіна, Т. І.; Ільницька, Л. В.У студентів-легкоатлетів відзначається прискорене відновлення м 'язів нижніх кінцівок (поліпшується метаболізм молочної кислоти, відмічається легкість в ногах, краща готовність нервово-м 'язового апарату). Проведення курсу пресотерапії дозволило виключити набряклість нижніх кінцівок (симптом тісного взуття), парестезії, нічні судоми нижніх кінцівок. У студентов-легкоатлетов отмечается ускоренное восстановление мускулов нижних конечностей (улучшается метаболизм молочной кислоты, отмечается легкость в ногах, лучше готовность нервно-мышечного аппарата). Проведение курса прессотерапии позволило исключить отечность нижних конечностей (симптом тесной обуви), парестезии, ночные судороги нижних конечностей. Athletes have accelerated recovery of the muscles of the lower extremities (the lactic acid metabolism improves, legibility is marked, and the nervous and muscular apparatus is better prepared). Conducting the course of press-therapy allowed excluding puffiness of the lower extremities (symptom of tight footwear), paresthesia, and night convulsions of the lower extremities. Therapeutic pressure is observed at macro and microscopic levels. During press-therapy affects a large number of nerve endings on the body, which brings itself a relaxing effect and relieves psycho-emotional stress, improves the quality of sleep.
- ДокументСамостійна робота студентів з навчальної дисципліни «Фізичне виховання»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017) Гогіна, Т. І.; Спузяк, В. Б.; Ільницька, Л. В.; Козєєв, І. В.У праці підкреслено, що одним з першорядних завдань вишу є звернення уваги на те, що ведення здорового способу життя студентів може служити якісною передумовою майбутньої самореалізації в професійному і творчому плані, їх активного довголіття, здатності до створення здорової сім'ї. У зв'язку з цим, цілком обґрунтованим є усвідомлення ролі системи освіти у вирішенні питань формування, збереження і зміцнення здоров'я студентів. Запропоновано види занять фізичними вправами, які допоможуть в правильному функціюванні і підвищенні продуктивності праці у студентів. В работе подчеркнуто, что одной из первостепенных задач вуза является обращение внимания на то, что ведение здорового образа жизни студентов может служить качественной предпосылкой будущей самореализации в профессиональном и творческом плане, их активного долголетия, способности к созданию здоровой семьи. В связи с этим, вполне обоснованным является осознание роли системы образования в решении вопросов формирования, сохранения и укрепления здоровья студентов. Предложены виды занятий физическими упражнениями, которые помогут в правильном функционировании и повышении производительности труда студентов.The work emphasizes that one of the primary tasks of the university is to draw attention to the fact that maintaining a healthy lifestyle of students can serve as a qualitative prerequisite for future self-realization in a professional and creative sense, their active longevity, and the ability to create a healthy family. In this regard, it is quite reasonable to realize the role of the education system in addressing issues of formation, preservation and strengthening of students' health. The types of physical exercises are offered, which will help in the correct functioning and increase in the productivity of students.
- ДокументТерапевтичні вправи після перенесеної коронавірусної інфекції (COVID-19)(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського; Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2020) Ільницька, Г. С.; Зелененко, Н. О.; Спузяк, В. Б.; Ільницька, Л. В.Аналіз останніх досліджень та публікацій. У період з 2002 по 2004 роки коронавірус SARS-CoV вперше став причиною розвитку епідемії атипової пневмонії – важкого гострого респіраторного синдрому. На даний момент вірус продовжує циркулювати і викликати нові випадки захворювання. Перший удар на себе бере епітелій верхніх дихальних шляхів, проникаючи в який, вірус починає розмножуватися і циркулювати по організму людини, уражаючи і надаючи ускладнення. Крім різної величини крововиливів зустрічаються геморагічні інфаркти, тромби, переважно в гілках легеневих вен. У зв’язку з вищесказаним поряд з медикаментозним лі куванням необхідно приділяти не меншу увагу немедикаментозним способам лікування і фізичній реабілітації пацієнтів. Мета дослідження – впровадити дихальні терапевтичні вправи для відновлення пацієнтів, після перенесеної хвороби, спричиненою SARS-CoV. Матеріали і методи дослідження. У дослідженні прийняли участь 30 осіб, які знаходились на лікуванні вдома у післягострому періоді, віком 30-40 (І група, 12 осіб), віком 40-50 років (ІІ група, 10 осіб), віком 50-60 років (ІІІ група, 8 осіб). Дослідження та тестування проводилось дистанційно із застосуванням технологій відео-трансляції. Результати дослідження. Заняття терапевтичними вправами містили спеціальні дихальні вправи та фізичні вправи легкої інтенсивності, які були направлені на відновлення нормального механізму дихання, покращання легеневої вентиляції та виводу харкотиння, запобігання утворенню плевральних спайок, посилення крово- і лімфообігу, обмінних процесів у легенях та розсмоктуванню патологічного вогнища в них, а також активізації діяльності серцево-судинної та інших систем організму. Висновки. Показники проб Генчі, Штанге і Серкіна свідчать про те, що у випробовуваних значно збільшився час затримки дихання, це говорить про підвищення функціональних можливостей дихальної та серцево-судинної систем. Застосування даних терапевтичних вправ у вигляді дихальних гімнастик та вібраційних дихальних вправ сприяють зміцненню дихальних м’язів, поліпшенню функціонального стану всіх систем організму, а також надають позитивний вплив на психоемоційний стан, а також на швидке одужання. Анализ последних исследований и публикаций. В период с 2002 по 2004 годы коронавирус SARS-CoV впервые стал причиной развития эпидемии атипичной пневмонии – тяжелого острого респираторного синдрома. На данный момент вирус продолжает циркулировать и вызывать новые случаи заболевания. Первый удар на себя берет эпителий верхних дыхательных путей, проникая в который, вирус начинает размножаться и циркулировать по организму человека, поражая и предоставляя осложнения. Кроме различной величины кровоизлияния встречаются геморрагические инфаркты, тромбы, преимущественно в ветвях легочных вен. В связи с вышесказанным наряду с медикаментозным лечением необходимо уделять не меньшее внимание немедикаментозным способам лечения и физической реабилитации пациентов. Цель исследования – внедрить дыхательные терапевтические упражнения для восстановления пациентов после перенесенной болезни, вызванной SARS-CoV. Материалы и методы исследования. В исследовании приняли участие 30 человек, которые находились на лечении дома в после острого периоде в возрасте 30-40 (I группа, 12 человек) в возрасте 40-50 лет (II группа, 10 человек) в возрасте 50-60 лет (ИИИ группа, 8 человек). Исследования и тестирования проводилось дистанционно с применением технологий видеотрансляции. Результаты исследования. Занятия терапевтическими упражнениями содержали специальные дыхательные упражнения и физические упражнения легкой интенсивности, которые были направлены на восстановление нормального механизма дыхания, улучшение легочной вентиляции и вывода мокроты, предотвращения образования плевральных спаек, усиление крово- и лимфотока, обменных процессов в легких и рассасыванию патологического очага в них, а также активизации деятельности сердечно-сосудистой и других систем организма. Выводы. Показатели проб Генчи, Штанге и Серкина свидетельствуют о том, что у испытуемых значительно увеличилось время задержки дыхания, это говорит о повышении функциональных возможностей дыхательной и сердечно-сосудистой систем. Применение данных терапевтических упражнений в виде дыхательных гимнастик и вибрационных дыхательных упражнений способствуют укреплению дыхательных мышц, улучшению функционального состояния всех систем организма, а также оказывают положительное влияние на психоэмоциональное состояние, а также на быстрое выздоровление. Analysis of recent research and publications. In the period from 2002 to 2004 the SARS-CoV coronavirus for the first time became the cause of the development of an epidemic of SARS, a severe acute respiratory syndrome. At the moment the virus continues to circulate and causes new cases of the disease. The first blow is taken by the epithelium of the upper respiratory tract, penetrating into which, the virus begins to multiply and circulate through the human body, affecting and providing complications. In addition to various amounts of hemorrhagic infarctions and blood clots occur mainly in the branches of the pulmonary veins. In connection with the above, along with drug treatment it is necessary to pay no less attention to non-drug methods of treatment and physical rehabilitation of patients. The aim of the research is to introduce therapeutic breathing exercises for the recovery of patients after an illness caused by SARS-CoV. Materials and research methods. The research involved 30 people who were treated at home after an acute period at the age of 30-40 (group I, 12 people) at the age of 40-50 years (group II, 10 people) at the age of 50-60 years (group III, 8 people). Research and testing were carried out remotely using video broadcast technologies. Research results. Therapeutic exercises included special breathing exercises and light-intensity physical exercises, which were aimed at restoring the normal respiratory mechanism, improving pulmonary ventilation and sputum removal, preventing the formation of pleural adhesions, increasing blood and lymph flow, metabolic processes in the lungs and resorption of the pathological focus on them, and enhancing the activity of the cardiovascular and other body systems. Conclusions. The indices of the Genchi, Shtange and Serkin tests indicate that the test subjects significantly increased their breath holding time, which indicates an increase in the functional capabilities of the respiratory and cardiovascular systems. The use of these therapeutic exercises in the form of breathing exercises and vibrational breathing exercises help to strengthen the respiratory muscles, improve the functional state of all body systems, and also have a positive effect on the psychoemotional state, as well as on a quick recovery.