Кафедра історії України
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра історії України за Автор "Бережна, С. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВиховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні національної свідомості майбутніх вчителів історії (на прикладі історичного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Бережна, С. В.У цій статті автором було проаналізовано виховний потенціал педагогічного краєзнавства у формуванні національної свідомості майбутніх вчителів історії (на прикладі історичного факультету ХНПУ імені Г. С. Сковороди). В этой статье автором были проанализирован воспитательный потенциал педагогического краеведения в формировании национального сознания будущих учителей истории (на примере исторического факультета ХНПУ имени Г. С. Сковороды). In this article, the author analyzed the educational potential of pedagogical local lore in the formation of national consciousness of future teachers of history (on the example of the history faculty of KhNPU named after G. S. Skovoroda).
- ДокументНАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ І. Ф. ПРОКОПЕНКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Бережна, С. В.; Чернікова, І. В.В статті розглянуто національно-патріотичне виховання молоді в педагогічній спадщині Івана Федоровича Прокопенка, яка є особливою та багатогранною, побудованою на власному досвіді, людяності та ідеях видатного філософа Г. С. Сковороди. Науково-патріотичне виховання молоді І. Ф. Прокопенко здійснював на великому фундаменті науково-пошукової та науково-дослідної діяльності. Студентами-козаками здійснювалася ґрунтовна робота з вивчення історії козацтва і розвитку козацького руху, біографістики гетьманів під час опрацювання навчального матеріалу з історії України та наукових досліджень. Здійснення науково-патріотичного виховання молоді в контексті козацького руху на чолі з І. Ф. Прокопенком значно активізувало розвиток національної самоповаги, патріотизму, ідеї збереження та розвитку традицій національного відродження серед учнів та студентів Харківщини. The article deals with the national-patriotic education of youth in the pedagogical heritage of Ivan Prokopenko, which is special and multifaceted, built on his own experience, humanity and ideas of the outstanding philosopher Н. S. Skovoroda. Scientific and patriotic education of youth I.F. Prokopenko carried out on great foundation of scientific research and research activities. Cossack students carried out a thorough work on the study of the history of the Cossacks and the development of the Cossack movement, biographies of hetmans during the processing of educational material on the history of Ukraine and scientific research. The implementation of scientific and patriotic education of youth in the context of the Cossack movement headed by I. F. Prokopenko significantly intensified the development of national self-respect, patriotism, the idea of preserving and developing the traditions of national revival among pupils and students of Kharkiv region.