Факультети
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультети за Автор "Afanasenko, O."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументENHANCING PROFESSIONAL COMPENENCE OF PHARMACEUTICAL STUDENTS IN THE ACADEMIC ENGLISH COURSE(Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", 2021-06-22) Kovalenko, O.; Afanasenko, O.The paper presents the ideas on integration of English language academic writing into the training of Mater of Pharmacy students. The academic literature demonstrates a powerful didactic potential for the development of both language and professional competence of students majoring in pharmacy. This fact is evidenced by the empirical study that demonstrates the finding reflected in students’ graduation academic project performance. As a measurement tools we employed assessment rubrics of the graduate project, content analysis and questionnaire on teachers’ feedback. The participants of the study were students from the Pharmacy faculty and teachers of English for Academic Purposes in cooperation with teachers of pharmacy. Together they outlined the criteria for the texts selection. According to the results, students mastered not only academic writing skills, but also the skills of information processing and evaluation, critical thinking, presentation of information and academic integrity. The paper also presents methodological recommendations on academic texts selection for pharmaceutical students and forms of teaching academic writing to students of non-linguistic specialties. The results of the study allow to draw the conclusion academic writing course will enhance professional competence and reduce students’ misinterpreting of academic language. У статті представлено ідеї щодо інтеграції академічного письма англійською мовою в підготовку студентів магістратури фармації. Навчальна література демонструє потужний дидактичний потенціал для розвитку як мовної, так і професійної компетентності студентів фармацевтичного профілю. Цей факт підтверджується емпіричним дослідженням, яке демонструє висновок, відображений у виконанні студентами випускних навчальних проектів. В якості інструментів вимірювання ми використовували рубрики оцінювання дипломного проекту, контент-аналіз та анкету відгуків викладачів. Учасниками дослідження були студенти фармацевтичного факультету та викладачі англійської мови для академічних цілей у співпраці з викладачами фармації. Разом вони окреслили критерії відбору текстів. Відповідно до результатів студенти оволоділи не лише навичками академічного письма, а й навичками обробки та оцінювання інформації, критичного мислення, подання інформації та академічної доброчесності. У роботі також подано методичні рекомендації щодо вибору навчальних текстів для студентів фармацевтичних спеціальностей та форм навчання академічного письма для студентів нелінгвістичних спеціальностей. Результати дослідження дозволяють зробити висновок, що курс академічного письма підвищить професійну компетентність і зменшить неправильне тлумачення студентами академічної мови.
- ДокументEnhancing professional competence of pharmaceutical students in the academic English course(National Technical University of Ukraine "Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute", 2021-06-22) Kovalenko, O.; Afanasenko, O.The paper presents the ideas on the integration of English language academic writing into the training of Mater of Pharmacy students. The academic literature demonstrates a powerful didactic potential for the development of both language and professional competence of students majoring in pharmacy. This fact is evidenced by the empirical study that demonstrates the finding reflected in students’ graduation academic project performance. As measurement tools, we employed assessment rubrics of the graduate project, content analysis and questionnaire on teachers’ feedback. The participants of the study were students from the Pharmacy faculty and teachers of English for Academic Purposes in cooperation with teachers of pharmacy. Together they outlined the criteria for the texts selection. According to the results, students mastered not only academic writing skills but also the skills of information processing and evaluation, critical thinking, presentation of information and academic integrity. The paper also presents methodological recommendations on academic texts selection for pharmaceutical students and forms of teaching academic writing to students of non-linguistic specialities. The results of the study allow drawing the conclusion academic writing course will enhance professional competence and reduce students’ misinterpreting of academic language. У статті розкриваються шляхи інтеграції англійського академічного письма в процес підготовки майбутніх магістрів фармації. Аналіз методичної літератури дозволив виявити потужні можливості вищезазначеного процесу для розвитку як мовленнєвої, так і професійної компетенції студентів, які спеціалізуються на фармації. Цей факт доведено за допомогою емпіричних даних, що відображаються у студентській випускній проектній роботі. Учасниками експерименту були студенти факультету фармації, а також викладачі англійської та фахових (фармацевтичних) дисциплін. Викладачі англійської у співробітництві з викладачами фахових дисциплін розробили критерії для відбору текстів. Відповідно до результатів дослідження, студентам вдалося опанувати не лише навички академічного письма, а також уміння обробки та оцінки інформації, навички критичного мислення. Стаття також містить методичні рекомендації щодо відбору академічних текстів для студентів фармацевтичних спеціальностей, а також форми навчання академічного письма вищезазначеної категорії студентів. В статье раскрываются пути интеграции английского академического письма в процесс подготовки будущих магистров фармации. Анализ методической литературы позволил выявить мощные возможности вышеперечисленного процесса для развития как речевой, так и профессиональной компетенции студентов, специализирующихся на фармации. Этот факт подтвержден с помощью эмпирических данных, отображаемых в студенческой выпускной проектной работе. Участниками эксперимента были студенты факультета фармации, а также преподаватели английского и профессиональных (фармацевтических) дисциплин. Преподаватели английского языка в сотрудничестве с преподавателями профессиональных дисциплин разработали критерии для отбора текстов. Согласно результатам исследования, студентам удалось овладеть не только навыками академического письма, а также умением обработки и оценки информации, навыками критического мышления. Статья содержит методические рекомендации по отбору академических текстов для студентов фармацевтических специальностей, а также формы обучения академического письма вышеупомянутой категории студентов.