Особливості роботи з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням
Завантаження...
Дата
2022-10-20
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто проведення корекційної роботи з подолання фонетико-фонематичних помилок у дітей із заїканням. Корекційна робота з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із заїканням має бути спрямована на розвиток слухового сприймання, на засвоєння та закріплення правильної вимови звуків, які формуються в процесі загального та мовленнєвого розвитку дитини. Вона містить виховання слухового сприймання, формування звукової вимови, розвиток голосового апарату, розвиток темпу мовлення та розвиток фізіологічного та мовленнєвого дихання. The article deals with the correctional work on overcoming phonetic-phonemic errors in children with stuttering. Correctional work to overcome phonetic-phonemic disorders in preschool children with stuttering should be aimed at the development of auditory perception, on assimilation and consolidation of correct pronunciation of sounds, which formed in the process of general and speech development of the child. It includes education of auditory perception, formation of sound pronunciation, development of vocal apparatus, development of speech rate and development of physiological and and speech breathing.
Опис
Ключові слова
фонетико-фонематичні порушення, заїкання, корекційна робота, phonetic-phonemic disorders, stuttering, correctional work
Цитування
Слонь К. В. Особливості роботи з подолання фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням / К. В. Слонь // Актуальні питання спеціальної, інклюзивної і здоров’язбережувальної освіти : зб. наук. пр. [матеріалів круглого столу 20 жовт. 2022 р.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2022. – С. 184–189.