Особливості формування ігрової діяльності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-10-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті досліджено ігрову діяльність дітей дошкільного віку, які мають порушення інтелектуального розвитку. Гра має корекційний вплив на розвиток особистості дитини та процес формування пізнавальних процесів. Систематичне та цілеспрямоване навчання ігровим діям дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями призводить до появи мотивації, спрямованої на саму гру, а відповідно через гру досягаються інші задачі корекційного освітнього процесу. The article examines the play activities of preschool children with intellectual disabilities. The game has a corrective effect on the development of the child's personality and the process of forming cognitive processes. Systematic and purposeful teaching of game activities to preschool children with intellectual disabilities leads to the emergence of motivation aimed at the game itself, and, accordingly, other tasks of the correctional educational process are achieved through the game.
Опис
Ключові слова
ігрова діяльність, інтелектуальні порушення, діти дошкільного віку, game activity, intellectual disabilities, children preschool age
Цитування
Єпіфанова-Кожевнікова Т. В. Особливості формування ігрової діяльності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку / Т. В. Єпіфанова-Кожевнікова // Актуальні питання спеціальної, інклюзивної і здоров’язбережувальної освіти : зб. наук. пр. [матеріалів круглого столу 20 жовт. 2022 р.] / Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2022. – С. 48–53.