Професійна підготовка анімаційних дизайнерів як педагогічна проблема

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Асоціація сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME, ТОВ «Універсальний освітній простір «АКЦЕНТ»
Анотація
В статті розглянуто підготовку фахівців з анімаційного дизайну. Уміння і навички дизайнера анімації полягають у поєднанні різних художніх форм, традиційних і експериментальних технік і технологій, як, наприклад, використання звуку, світла, танцю, цифрового зображень образотворчого і комунікативного середовищах. Професійна підготовка майбутніх фахівців з анімаційного дизайну у вищих закладах освіти КНР є комплексним педагогічним процесом, що ґрунтується на традиціях китайської культури – мистецтві маньхуа – традиційного китайського коміксу або мальованої історії в картинках, структурі та методах відповідного діагностичного фонду та системи художніх прийомів, рішень, образів, символів. The article deals with the training of specialists in animation design. The skills and abilities of an animation designer are a combination of different art forms, traditional and experimental techniques and technologies, such as the use of sound, light, dance, digital imaging, visual and communicative environments. Professional training of future specialists in animation design in higher higher educational institutions of China is a complex pedagogical process based on traditions of Chinese culture – the art of manhua – a traditional Chinese comic book or pictorial story in pictures, the structure and methods of the corresponding diagnostic fund and system of artistic techniques, solutions, images, symbols.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, анімація, дизайнери, педагогічна проблема, training, animation, designers, pedagogical problem
Цитування
Дай Чжен. Професійна підготовка анімаційних дизайнерів як педагогічна проблема / Дай Чжен // Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ : зб. тез міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 16–17 листоп. 2019 р. / Асоц. сприяння глобалізації освіти та науки SPACETIME [та ін.]. – Київ, 2019. – С. 300–302.