Психолого-педагогічні засади формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО
Завантаження...
Дата
2022-05-11
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто формування фізичної компетентності в учнів базової й старшої школи. Зазначено, що значне підвищення інтересу учнів до фізики можна активізувати за рахунок проблемності і емоціональності викладу навчального матеріалу. Таким чином, можна стверджувати, що психолого-педагогічними засадами формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО є ланка взаємопов‘язаних вимог: відповідність віковим та індивідуальним особливостям; підтримання високої мотивації до вивчення фізики; застосування доцільних педагогічних технологій. The article deals with the formation of physical competence in pupils of basic and high school. It is noted that a significant increase in students' interest in physics can be activated by problematic and emotional presentation of educational material. Thus, it can be argued that the psychological and pedagogical principles of formation of physical competence in students of general secondary education is a link of interrelated requirements: compliance with age and individual characteristics; maintaining high motivation to study physics; application of appropriate pedagogical technologies.
Опис
Ключові слова
фізична компетентність, вивчення фізики, physical competence, study of physics
Цитування
Потапова Т. Психолого-педагогічні засади формування фізичної компетентності в учнів ЗЗСО / Т. Потапова, В. Масич // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : тез доп. учасників IV Всеукр. (з міжнар. участю) наук.-практ. конф. молод. учених, Харків, 11–12 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 33–35.