ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ НАВЧАННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-09-23
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В публикации рассматривается значение игровой деятельности и игровых приемов для формирования учебного процесса. Во время игры развиваются психические процессы (восприятие, внимание, память, мышление, воображение, речь). Игровая деятельность по работе с детьми с ЗПР является ведущей и должна быть направлена на совершенствование развития психических процессов. The publication considers the significance of game activities and game techniques for the educational process formation. During the game, mental processes (perception, attention, memory, thinking, imagination, speech) develop. Game activities for working with children with SEN are leading and should be aimed at improving the development of mental processes.
Опис
Ключові слова
ігрова діяльність, діти із затримкою психічного розвитку, діти з нормотиповим розвитком, рольова гра, game activity, children with mental retardation, children with normotypical development, role play
Цитування
Безручко А. В. Ігрова діяльність як засіб корекції навчання у дітей із ЗПР / А. В. Безручко, А. І. Галій // Природнича наука й освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : тези доп. IIІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 22-23 верес. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 112–113.