Формування ціново-збутової політики підприємства з використанням елементів "теорії ігор"

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Випуск конкурентоздатної продукції, яка відповідає європейським і світовим стандартам - головна вимога ринкової економіки. При цьому ключова роль відводиться ціноутворенню, оскільки саме через ціни забезпечується реалізація основних результатів діяльності підприємства. Саме ціна визначає об'єм і структуру виробництва, рух матеріальних потоків, розподіл товарної маси і рівень життя суспільства. Ціна - це складна економічна категорія. В ній фокусуються практично всі основні економічні стосунки в суспільстві. Перш за все це відноситься до виробництва і реалізації товарів, формування їх вартості, а також до створення, розподілу і використання грошових накопичень. Цінова політика залежить в першу чергу від власного потенціалу фірми, наявності достатнього капіталу та кваліфікованих кадрів, а не лише стану попиту і пропозиції на ринку. Це не лише одна з головних складових системи управління операційними доходами, але й найважливіший механізм який забезпечує пріоритети економічного розвитку. Вона істотно впливає на об'єм операційної діяльності, формування іміджу у споживачів продукції, рівень фінансового стану в цілому. The production of competitive products that meet European and world standards is the main requirement of a market economy. At the same time, the key role is assigned to pricing, since it is through prices that the realization of the main results of the enterprise's activity is ensured. It is the price that determines the volume and structure of production, the movement of material flows, the distribution of the commodity mass and the standard of living of society. Price is a complex economic category. It focuses on almost all the main economic relations in society. First of all, this refers to the production and sale of goods, the formation of their value, as well as to the creation, distribution and use of monetary savings. The pricing policy depends primarily on the company's own potential, the availability of sufficient capital and qualified personnel, and not only on the state of supply and demand in the market. It is not only one of the main components of the operating income management system, but also the most important mechanism that ensures the priorities of economic development. It significantly affects the volume of operational activity, the formation of the image of consumers of products, the level of financial status as a whole.
Опис
Ключові слова
цінова політика, механізм ціноутворення, альтернативні витрати, pricing policy, pricing mechanism, opportunity costs
Цитування
Прокопенко М. В. Формування ціново-збутової політики підприємства з використанням елементів "теорії ігор" / М. В. Прокопенко, В. К. Сідельнікова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. / Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. − Харків, 2022. – № 1 (28). – С. 120–128.