Verbal Silence in the Process of Сommunication

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018-03-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Nauka i studia; Przemysl, Poland
Анотація
The linguistically significant category of silence, which until now has been analyzed only as an alternative to the word, i.e. non-verbally, is considered here as a verbal component of communication. The core of speech action, in particular its semantic sphere, has already been considered in modern linguistics. Although, it would seem, the marginal sphere of speech action, namely silence, which we intend to study in this article, has not been studied to the end. Silence that occurs in cases of speech communication can be estimated as a communicatively meaningful verbal act. The difference of verbal silence from its non-verbal form is the fact of the speaker not being silent at all: these are the words he pronounces that are ‘silent’ as far as their meaning concerned. Лінгвістично значуща категорія мовчання, яка досі аналізувалася лише як альтернатива слову, тобто невербально, розглядається тут як вербальний компонент комунікації. Ядро мовленнєвої дії, зокрема її семантична сфера, вже розглядалася в сучасній лінгвістиці. Хоча, здавалося б, маргінальна сфера мовленнєвої дії, а саме мовчання, яку ми маємо намір дослідити в цій статті, до кінця не вивчена. Мовчання, що виникає у випадках мовленнєвої комунікації, можна оцінювати як комунікативно значущий вербальний акт. Відмінність вербального мовчання від його невербальної форми полягає в тому, що мовець не мовчить взагалі: це слова, які він вимовляє, є "мовчазними" за своїм змістом.
Опис
Ключові слова
Communication, Verbal / Non-Verbal Silence, комунікація, вербальне / невербальне мовчання
Цитування
Solyanyk V. I. Verbal Silence in the Process of Сommunication / V. I. Solyanyk // Naukowa myśl informacyjnej powieki : Materialy XIV Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, Przemysl, 07–15 marca 2018 r. – Przemysl : Nauka i studia, 2018. – Vol. 4 : Politologia Filologiczne nauki Prawo. – Pp. 55–57.