Сутність процесу адаптації студентів-хореографів до художньо-творчої діяльності

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-04-22
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація
В статті розглянуто сутність процесу адаптації студентів-хореографів до художньо-творчої діяльності. Відзначено, що психологічна адаптація – це приведення індивідуальної поведінки у відповідність з пануючою в даному суспільстві, класі, соціальній групі системою норм і цінностей. Психологічна адаптація здійснюється в процесі соціалізації, а також за допомогою механізмів психологічного і соціального контролю, міри суспільного і державного примусу. Адаптація до художньо-творчої діяльності – це процес активного освоєння особистістю або групою осіб нового соціального середовища, спрямованого на формування і розвиток професійних знань, навичок та творчих здібностей. The article deals with the essence of the process of adaptation of students-choreographers to artistic and creative activity. It is noted that psychological adaptation is the bringing of individual behavior in accordance with the prevailing in a given society, class, social group system of norms and values. Psychological adaptation is carried out in the process of socialization, as well as through mechanisms of psychological and social control, measures of public and state coercion. Adaptation to artistic and creative activity is the process of active development by a person or group of persons of a new social environment aimed at the formation and development of professional knowledge, skills and creative abilities.
Опис
Ключові слова
художньо-творча діяльність, процес адаптації, хореографія, artistic and creative activity, adaptation process, choreography
Цитування
Барабаш О. В. Сутність процесу адаптації студентів-хореографів до художньо-творчої діяльності / О. В. Барабаш, Д. В. Шаршонь // Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. конф., Умань, 22 квіт. 2022 р. / Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини [та ін. ; редкол.: І. Г. Терешко (голов. ред.) та ін.]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 16–20.