Питання формування навичок звукового аналізу у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розглянуто питання формування навичок звукового аналізу у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією. Виділено основні етапи та умови формування навичок звукового аналізу в молодших школярів. The theses examine the issue of formation of sound analysis skills in primary schoolchildren with dysgraphia. The main stages and conditions for the formation of sound analysis skills in primary schoolchildren are highlighted.
Опис
Ключові слова
молодші школярі, навички, звуковий аналіз, дисграфія, primary schoolchildren, skills, sound analysis, dysgraphia
Цитування
Капуста Л. Питання формування навичок звукового аналізу у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією / Л. Капуста // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали наук. конф. студ. ф-ту початк. навч. : зб. тез наук. доп. / за заг. ред. Л. П. Ткаченко. – Харків, 2022. – Вип. 12. – С. 18.