Формування в учнів логічного мислення під час вивчення типових задач з пропорційно залежними величинами

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розглянуто питання формування логічного мислення молодших школярів на уроках математики. Визначено, що особливі умови для розвитку логічного мислення учнів початкової школи створює навчання розв’язувати сюжетні задачі, адже вони розвивають вміння логічно міркувати, виводити, обґрунтовувати, припускати, доводити, а отже підвищують активність думки дитини. The theses examine the issue of forming logical thinking of primary schoolchildrens in mathematics lessons. It was determined that special conditions for the development of logical thinking of primary schoolchildren are created by learning to solve plot problems, because they develop the ability to reason logically, deduce, substantiate, assume, prove, and therefore increase the activity of the child's thinking.
Опис
Ключові слова
логічне мислення, молодші школярі, математика, прийоми, logical thinking, primary schoolchildren, mathematics, techniques
Цитування
Щукіна А. Формування в учнів логічного мислення під час вивчення типових задач з пропорційно залежними величинами / А. Щукіна // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали наук. конф. студ. ф-ту початк. навч. : зб. тез наук. доп. / за заг. ред. Л. П. Ткаченко. – Харків, 2022. – Вип. 12. – С. 35.