СУТЬ ТЕРМІНУ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У ЗАКОНОДАВСТВІ ПРО ОСВІТУ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-20
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Автором зазначається, що в контексті потужного процесу інтеграції освітнього процесу нашої країни до європейських та міжнародних освітніх інституцій, особливого значення набуває типологія дефініцій з метою уніфікації освітніх процесів та ведення наукового дискурсу в загальноприйнятій міжнародній термінології. У статті наведено аналіз змісту терміну «компетентність» в нормативних актах Європейського Союзу та України в галузі освіти. In the context, the с powerful process of integrating the educational process of our country to European and international educational institutions, of particular importance is the typology of definitions to unify educational processes and scientific discourse in common international terminology. it the article – a comparative analysis of the term “ompetence” in the legal plan of regulations of the European Union and Ukraine in the field of education.
Опис
Ключові слова
компетентність, рамкова програма, Європейський Союз, законодавство України, аспірантські роботи, competence, framework program, European Union, legislation of Ukraine, postgraduate works
Цитування
Зарудна І. А. Суть терміну «компетентність» у законодавстві про освіту України та Європейського союзу / І. А. Зарудна // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 20–21 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін.] ; за ред. А. В. Боярської-Хоменко, О. В. Попової. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 30–33.