ІНТЕГРАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ І ГУМАНІТАРНИХ ЗНАНЬ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-14
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Актуальність інтеграції математичних і гуманітарних знань є однією із ключових напрямів державної освітньої політики та визначає реформування системи освіти на основі філософії людиноцентризму як стратегії національної освіти на тлі зростання ролі природничо-наукових і технічних знань у системі загальнолюдських цінностей. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває ідея гуманітаризації, що викликано необхідністю подолання технократичного стилю мислення та підтверджено державними документами в галузі освіти (Закони України «Про освіту» та «Про вищу освіту», Національній доктрині розвитку освіти). The relevance of the integration of mathematical and humanitarian knowledge is one of the key areas of public education policy and determines the reform of the education system based on the philosophy of human-centrism as a strategy of national education against the background of increasing the role of natural science and technical knowledge in the system of human values. In this regard, the idea of humanitarization is especially relevant, which is caused by the need to overcome the technocratic style of thinking and confirmed by state documents in the field of education (Laws of Ukraine «On Education» and «On Higher Education», the National Doctrine of Educational Development).
Опис
Ключові слова
інтеграція, гуманітарізація, мотивація, міжпредметна інтеграція, іntegration, humanization, motivation, cross-curricular integration
Цитування
Шведкова О. В. Інтеграція математичних і гуманітарних знань / О. В. Шведкова, В. Г. Моторіна // Наумовські читання [Електронний ресурс] : матеріали XVII студ. наук. конф. студ. та молод. вчених, присвяч. 80-річчю фіз.-мат. ф-ту, Харків, 14–15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2019. – С. 119–121.