ЦІКАВІ ТА ПРИВАБЛИВІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-11-14
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглядається проблема зниження інтересу школярів до процесу навчання. Пропонує вирішення цієї проблеми шляхом емоційного стимулювання цікавістю, зупиняючись на цікавих завданнях, які можуть успішно застосовуватися на уроках математики. У статті представлені методичні особливості, форми, методи організації навчальної діяльності школярів з розв’язання цікавих завдань на прикладі теми: «Відстань між точками». Аналізуються умови та фактори, що впливають на ефективність формування пізнавального інтересу учнів до математики. The article deals with the problem of reducing schoolchildren's interest in the learning process. Proposes a solution to this problem through emotional stimulation with curiosity, focusing on interesting tasks that can be successfully applied in mathematics lessons. The article presents methodical features, forms, and methods of organizing schoolchildren's educational activities for solving interesting tasks on the example of the topic: "Distance between points". The conditions and factors affecting the effectiveness of the formation of students' cognitive interest in mathematics are analyzed.
Опис
Ключові слова
процес навчання, інтерес, активність, цікаві задачі, learning process, interest, activity, interesting tasks
Цитування
Ковязіна К. В. Цікаві та привабливі задачі на уроках математики як засіб формування пізнавального інтересу / К. В. Ковязіна, О. В. Водолаженко // Наумовські читання [Електронний ресурс] : матеріали XVII студ. наук. конф. студ. та молод. вчених, присвяч. 80-річчю фіз.-мат. ф-ту, Харків, 14–15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2019. – С. 69–73.