ОЗНАЧЕННЯ КОМБІНАТОРНИХ ПОНЯТЬ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ
Завантаження...
Дата
2019-11-14
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
При підготовці майбутнього вчителя математики до роботи в школі важливим питанням стає навчання аналізувати наявні науково-методичні та навчальні публікації. Аналіз комбінаторних означень в декількох шкільних підручниках виявив різні підходи як
до послідовності подання матеріалу, так і суттєво різні формулювання понять. Онлайн опитування серед студентів майбутніх вчителів математики дозволило визначити найбільш зрозумілі формулювання комбінаторних понять для розробки електронного курсу. In preparing the future mathematics teacher for work at school, an important issue is learning to analyze the existing scientific, methodological and educational publications. An analysis of combinatorial definitions in several school textbooks revealed various approaches to the sequence of presentation of the material, as well as significantly different formulations of concepts. An online survey among students of future teachers of mathematics made it possible to determine the most under-standable formulations of combinatorial concepts for the development of an electronic course.
Опис
Ключові слова
комбінаторика, означення, правило суми, правило добутку, перестановки, розміщення, комбінації, combinatorics, definition, rule of sum, product rule, permutations, variations, combinations
Цитування
Бабак О. М. Означення комбінаторних понять в шкільному курсі математики / О. М. Бабак, Г. І. Бікір, І. Г. Яловега // Наумовські читання [Електронний ресурс] : матеріали XVII студ. наук. конф. студ. та молод. вчених, присвяч. 80-річчю фіз.-мат. ф-ту, Харків, 14–15 листоп. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : [б. в.], 2019. – С. 40–42.