Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7543
Title: Розвиток особистості вихованців інтернату молодшого шкільного віку
Other Titles: Development of the personality of the pupils of boarding schools of the junior school age
Authors: Скрипкіна, К. В.
Keywords: молодший шкільний вік
депривація батьківського впливу
заклад інтернатного типу
вихованці інтернату
primary school age
Deprivation of parental influence
boarding school
boarders
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Скрипкіна К. В. Розвиток особистості вихованців інтернату молодшого шкільного віку : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 053 Психологія / К. В. Скрипкіна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. психології. – Харків, 2022. – 57 с. : іл., табл.
Abstract: В роботі узагальнено вікові особливості дітей молодшого шкільного віку, аналізується проблема психічного розвитку дітей в закладах інтернатного типу, досліджуються особистісні особливості молодших школярів, що виховуються в умовах депривації батьківського впливу. В процесі експериментального дослідження виявлено загальні та відмітні характеристики показників самооцінки, особистісних рис, реакцій на фрустраційні ситуації у хлопців та дівчат вихованців інтернату. In the research the age features of junior schoolchildren are generalized, the problem of mental development of children in boarding schools is analyzed, personal features of young schoolchildren who are brought up in conditions of deprivation of parental influence are investigated. In the process of experimental research general and distinctive characteristics of self-esteem indicators, personal factors, reactions to frustration situations of boys and girls of boarding schools are revealed.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7543
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипкіна К. В. Розвиток особистості вихованців інтернату .pdf
  Restricted Access
638.22 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.