Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7475
Title: Проблема розумового виховання старшокласників у вітчизняній педагогічній науці першої половини ХХ ст.
Other Titles: Проблема умственного воспитания старшеклассников в отечественной педагогической науке первой половины ХХ ст.
The problem of mental education of high school students in the domestic pedagogical science of the first half of the twentieth century
Authors: Плиско, Л. М.
Ялліна, В. Л.
Keywords: розумове виховання
старшокласники
педагогічна думка ХХ ст.
умственное воспитание
старшеклассники
педагогическая мысль ХХ ст.
mental education
high school students
pedagogical thought of the twentieth century
Issue Date: 2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Плиско Л. М. Проблема розумового виховання старшокласників у вітчизняній педагогічній науці першої половини ХХ ст. : монографія / Л. М. Плиско, В. Л. Ялліна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2018. – 227 с.
Abstract: У монографії здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми розумового виховання старшокласників у конкретний історичний період, показано внесок вітчизняних учених, педагогів першої половини ХХ ст у розробку теоретичних засад зазначеної проблеми, обгрунтовано етапи розвитку ідей розумового виховання старшокласників у обраний період, накреслено шляхи творчого використання накопиченого досвіду у навчально-виховному процесі сучасної школи. Монографія може бути корисною для широкого кола педагогів -науковців, учителів-практиків, студентів педагогічних навчальних закладів. В монографии осуществлено целостное историко-педагогическое исследование проблемы умственного воспитания старшеклассников в конкретный исторический период, показан вклад отечественных ученых, педагогов первой половины ХХ в в разработку теоретических основ указанной проблемы, обоснованы этапы развития идей умственного воспитания старшеклассников в выбранный период опыта в учебно-воспитательном процессе современной школы Монография может быть полезна широкому кругу педагогов-ученых, учителей-практиков, студентов педагогических учебных заведений. The monograph provides a comprehensive historical and pedagogical study of the problem of mental education of high school students in a particular historical period, shows the contribution of domestic scientists, teachers of the first half of the twentieth century in developing the theoretical foundations of this problem. experience in the educational process of a modern school. The monograph can be useful for a wide range of teachers - scientists, teachers, practitioners, students of pedagogical schools.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7475
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблема розумового виховання_монографія.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.