Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7463
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації образотворчої діяльності молодших школярів
Other Titles: Подготовка будущих учителей начальных классов к организации изобразительной деятельности младших школьников
Preparation of future primary school teachers for the organization art activities of junior schoolchildren
Authors: Терещенко, Д. Ю.
Keywords: образотворче мистецтво
початкова школа
підготовка майбутнього вчителя
изобразительное искусство
начальная школа
подготовка будущего учителя
fine arts
elementary school
preparing the future teacher
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Терещенко Д. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації образотворчої діяльності молодших школярів : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 013 Початкова освіта / Д. Ю. Терещенко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 73 с. : табл. + дод.
Abstract: Метою дослідження є окреслення теоретичних та методичних аспектів підготовки майбутніх учителів початкових класів до уроків образотворчого мистецтва. В роботі акцентується увага на особливостях підготовки вчителів початкових класів до уроків образотворчого мистецтва. Проведене експериментальне дослідження дає змогу оцінити ефективність використання адаптованої відповідно до теми уроку, системи вправ та завдань і простежити динаміку процесу удосконалення умінь і навичок образотворчої діяльності порівняно з навчанням дітей у контрольному класі. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі викладено суть образотворчої діяльності молодших школярів, визначено сутність понять «образотворча діяльність» і виявлено умови формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до уроків образотворчого мистецтва. У другому розділі представлені результати дослідної роботи з реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів до організації образотворчої діяльності учнів, розглянуті методи формування образотворчого мистецтва у початкових класах, виявлено проблеми і складено програму експериментального уроку. У висновках доведено,що для успішного формування підготовки майбутніх вчителів початкових класів до організації образотворчої молодших школярів мають бути сформовані всі її структурні компоненти, а саме: емоційно-мотиваційний, інтелектуально-когнітивний і практичний. Целью исследования является определение теоретических и методических аспектов подготовки будущих учителей начальных классов к уроков изобразительного искусства. В работе акцентируется внимание на особенностях подготовки учителей начальных классов к урокам изобразительного искусства. Проведенное экспериментальное исследование дает возможность оценить эффективность использования адаптированной в соответствии с темой урока, системы упражнений и задач и проследить динамику процесса усовершенствование умений и навыков изобразительной деятельности по сравнению с обучением детей в контрольном классе. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух разделов, заключения, списка использованных источников и приложений. В первой главе изложена суть изобразительной деятельности младших школьников, определена сущность понятий «изобразительная деятельность» и обнаружены условия формирования готовности будущих учителей начальной школы к уроков изобразительного искусства. Во втором разделе представлены результаты опытной работы по реализации педагогических условий формирования готовности будущих учителей к организации изобразительной деятельности учащихся, рассмотренные методы формирования изобразительного искусства в начальных классах, выявлены проблемы и составлена ​​программа экспериментального урока. В выводах доказано, что для успешного формирования подготовки будущих учителей начальных классов в организации изобразительной младших школьников должны быть сформированы все ее структурные компоненты, а именно: эмоционально-мотивационный, интеллектуально-когнитивный и практический. The purpose of the study is to outline the theoretical and methodological aspects of preparing future primary school teachers for art lessons. The article focuses on the peculiarities of the preparation of primary school teachers for art lessons. The conducted experimental study allows to evaluate the effectiveness of the adapted according to the theme of the lesson, system of exercises and tasks and to trace the dynamics of the process of improving the skills of artistic activity in comparison with teaching children in the control class. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, a conclusion, a list of used sources and appendices. The first section outlines the essence of the art activities of primary school students, defines the essence of the concepts of "art activities" and identifies the conditions for the formation of readiness of future primary school teachers for art lessons. The second section presents the results of research work on the implementation of pedagogical conditions for the formation of readiness of future teachers to organize the artistic activities of students, discusses methods of forming fine arts in primary school, identifies problems and compiles an experimental lesson program. In the conclusions it is proved that for the successful formation of the training of future primary school teachers for the organization of art of primary school students must be formed all its structural components, namely: emotional-motivational, intellectual-cognitive and practical.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7463
Appears in Collections:2021



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.