Підготовка майбутніх учителів до роботи з учнями першого класу в адаптаційний період в Новій українській школі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Успішна реалізація молодшого школяра в освітньому середовищі залежить від правильно організованого адаптаційного періоду. Нова українська школа висуває низку вимог до організації такого виду роботи, а це значить, що майбутні вчителі початкових класів мають набути необхідних компетенцій для його ефективної реалізації. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. У вступі визначено основні дефініції дослідження, доведено його актуальність, визначено завдання та методи роботи. У першому розділі, на основі науково-педагогічної літератури та чинних документів, що регулюють організацію освітнього процесу в початковій школі розкрито сутність понять «адаптація», «адаптація першокласника», «адаптаційний період в НУШ». Узагальнено основні завдання адаптаційного періоду, визначено провідну роль учителя в цьому процесі. У другому розділі представлено розроблену програму діяльності вчителя в адаптаційний період та результати її реалізації. У висновках доведено, що для організації успішного адаптаційного періоду першокласника НУШ необхідно розробити систему взаємодії всіх учасників освітнього процесу: учителя, учнів, батьків та спрямувати її на побудову нової парадигми взаємозв’язків, спрямованих на встановлення дружних стосунків у колективі, формування загально навчальних навичок, соціальної та комунікативної компетентності. The successful implementation of a junior high school student in the educational environment depends on a properly organized adaptation period. The new Ukrainian school puts forward a number of requirements for the organization of this type of work, which means that future primary school teachers must acquire the necessary competencies for its effective implementation. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of sources used. The introduction defines the main definitions of the study, proves its relevance, defines the objectives and methods of work. In the first section, on the basis of scientific and pedagogical literature and current documents governing the organization of the educational process in primary school revealed the essence of the concepts of "adaptation", "adaptation of first-graders", "adaptation period in NUS". The main tasks of the adaptation period are generalized, the leading role of the teacher in this process is defined. The second section presents the developed program of the teacher's activity in the adaptation period and the results of its implementation. In the conclusions it is proved that for the organization of the successful adaptation period of the first-grader of NUS it is necessary to develop system of interaction of all participants of educational process: teachers, pupils, parents and to direct it on construction of a new paradigm of mutual relations directed on establishment of friendly relations. social and communicative competence.
Опис
Ключові слова
адаптація, період, учні, освітній процес, система, учитель, Нова українська школа, методи роботи, adaptation, period, students, educational process, system, teacher, New Ukrainian school, methods of work
Цитування
Вельможна Я. Є. Підготовка майбутніх учителів до роботи з учнями першого класу в адаптаційний період в Новій українській школі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 013 Початкова освіта / Я. Є. Вельможна ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2022. – 68 с. : табл.
Колекції