Імітаційні ігри в навчально-пізнавальному процесі
Завантаження...
Дата
2022-05-11
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom
Анотація
В статті висвітлено роль імітаційних ігор в навчально пізнавальному процесі; розкрито передумови їхнього застосування з метою формування активного навчального середовища та чинники, за яких цей процес відбуватиметься найбільш ефективно, й сприятиме формуванню комунікативних умінь студентів, розвитку їхніх творчих здібностей та пізнавальної активності. The article highlights the role of simulation games in the educational cognitive process; the preconditions of their application in order to form an active learning environment and the factors under which this process will be most effective and will promote the formation of communicative skills in students, development of their creative abilities and
cognitive activity are revealed.
Опис
Ключові слова
імітаційна гра, навчально-пізнавальний процес, студент, аудиторна робота, пізнавальна активність, simulation game, educational and cognitive process, student, classroom work, cognitive activity
Цитування
Єгорова О. В. Імітаційні ігри в навчально-пізнавальному процесі / О. В. Єгорова // International scientific innovations in human life : Proceedings of the 11th International scientific and practical conference, Manchester, United Kingdom, 11–13 May 2022. – Manchester : Cognum Publishing House, 2022. – Pp. 21–27. URL: https://sci-conf.com.ua/xi-mezhdunarodnaya-nauchno- prakticheskaya-konferentsiya-international-scientific-innovations-in-human-life-11- 13-maya-2022-goda-manchester-velikobritaniya-arhiv/.