Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7318
Title: Специфіка використання методу проєктів у початковій школі
Other Titles: Специфика использования метода проектов в начальной школе
The specifics of using the project method in elementary school
Authors: Лавренко, С. О.
Keywords: метод проєктів
Нова українська школа
початкова школа
учні
метод проектов
Новая украинская школа
начальная школа
ученики
project method
New Ukrainian school
elementary school
students
Issue Date: 26-Mar-2021
Publisher: ГО «Львівська педагогічна спільнота»
Citation: Лавренко С. О. Специфіка використання методу проєктів у початковій школі / С. О. Лавренко // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук : зб. тез наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 26–27 берез. 2021 р. – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2021. – С. 63–67.
Abstract: Використання методу проєктів у початковій школі має свою специфіку, пов’язану з віковими та психологічними особливостями молодших школярів. Організація колективної навчальної діяльності учнів як провідної діяльності даного віку, вимоги вікової психології викликають необхідність активної участі вчителя та накладають певні обмеження на тематику, характер та обсяг досліджень. Использование метода проектов в начальной школе имеет свою специфику, связанную с возрастными и психологическими особенностями младших школьников. Организация коллективной учебной деятельности учащихся как ведущей деятельности данного возраста, требования возрастной психологии вызывают необходимость активного участия учителя и налагают определенные ограничение на тему, характер и объем исследований. The use of the project method in primary school has its own specifics related to age and psychological characteristics junior high school students. Organization of collective educational activities students as a leading activity of this age, the requirements of age psychology necessitate the active participation of the teacher and impose certain restrictions on the subject, nature and scope of research.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7318
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.