Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7164
Назва: Формування позитивного іміджу сучасного вчителя початкової школи
Інші назви: Формирование положительного имиджа современного учителя начальной школы
Formation of a positive image of a modern primary school teacher
Автори: Філатова, Л. С.
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів
початкові класи
імідж
формування іміджу
подготовка будущих учителей
начальные классы
имидж
формирование имиджа
training of future teachers
primary school
image
image formation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Філатова Л. С. Формування позитивного іміджу сучасного вчителя початкової школи / Л. С. Філатова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнар. Конгресу, Одеса, 18-21 трав. 2017 р. / Південноукраїн. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : Гельветика, 2017. – С. 208–209.
Короткий огляд (реферат): Імідж учителя містить такі структурні компоненти: індивідуальні та особистісні якості, комунікативні особливості професійної діяльності та поведінки. Можна говорити про загальний імідж педагога та ситуативне виявлення цього образу. Особливі професійні та громадські функції вчителя, необхідність бути завжди на очах у своїх вихованців, їхніх батьків, широкої громадськості висувають підвищені вимоги до особистості вчителя, його морального образу. Для педагога необхідна єдність внутрішнього змісту та зовнішніх виявів його у діяльності. Для вчителя початкової школи важливим є й тембр голосу, і темп мовлення, уміння почути учня, налагодити зв'язок з його сім՚єю. Привабливий вигляд педагога має потужний позитивний психотерапевтичний вплив на дитину. Имидж учителя содержит следующие структурные компоненты: индивидуальные и личностные качества, коммуникативные особенности профессиональной деятельности и поведения Можно говорить о общий имидж педагога и ситуативное выявление этого образа. Особые профессиональные и общественные функции учителя, необходимость быть всегда на виду у своих питомцев, их родителей, широкой общественности выдвигают повышенные требования к личности учителя, его нравственному образу. Для педагога необходимо единство внутреннего содержания и внешних проявлений его деятельности. Для учителя начальной школы важен и тембр голоса, и темп речи, умение услышать ученика, наладить связь с его семьей. Привлекательный вид педагога имеет мощный позитивный психотерапевтический воздействие на ребенка. The teacher's image contains the following structural components: individual and personal qualities, communicative features of professional activity and behavior. We can talk about the general image of the teacher and the situational identification of this image. The special professional and social functions of the teacher, the need to always be in the sight of his pupils, their parents, the general public put forward increased demands on the personality of the teacher, his moral image. For a teacher, the unity of the internal content and external manifestations of his activity is necessary. For an elementary school teacher, both the timbre of the voice and the pace of speech, the ability to hear the student, to establish contact with his family are important. The attractive appearance of the teacher has a powerful positive psychotherapeutic effect on the child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7164
Розташовується у зібраннях:Кафедра початкової і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Філатова Л. С. Формування позитивного іміджу.pdf3.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.