Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7100
Title: Підготовка майбутніх учителів до реалізації інтегрованого навчання в початковій школі в умовах НУШ
Other Titles: Подготовка будущих учителей к реализации интегрированного обучение в начальной школе в условиях НУШ
Preparing future teachers for the implementation of integrated primary school education in the conditions of NUS
Authors: Кондратьєва, А. О.
Keywords: підтоговка учителів
інтегроване навчання
початкові школи
Нова українська школа
подготовка учителей
интегрированное обучение
начальные школы
Новая украинская школа
teacher training
integrated learning
primary schools
The new Ukrainian school
Issue Date: 2021
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Кондратьєва О. А. Підготовка майбутніх учителів до реалізації інтегрованого навчання в початковій школі в умовах НУШ : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / О. А. Кондратьєва ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2021. – 63 с.
Abstract: У даній роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено готовність майбутніх учителів до інтегрованого навчання молодших школярів у процесі професійної підготовки. Інтегроване навчання сприяє позитивному усвідомленню дитиною себе як особистості. У процесі реалізації інтегрованого навчання важлива роль належить готовності майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації освітнього процесу у початковій школі. В данной работе теоретически обоснована и экспериментально проверена готовность будущих учителей к интегрированному обучению младших школьников в процессе профессиональной подготовки. Интегрированное обучение способствует положительному осознанию ребенком себя как личности. В процессе реализации интегрированного обучения важная роль принадлежит готовности будущих учителей к применению интегрированных форм организации образовательного процесса в начальной школе. This paper theoretically substantiates and experimentally verifies the readiness of future teachers for integrated teaching of younger pupils in the process of professional training. Integrated learning promotes positive awareness of the child as an individual. In the process of implementing integrated learning an important role belongs to the readiness of future teachers to apply integrated forms of educational process organization in primary school.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7100
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кондратьєва А. О. .pdf
  Restricted Access
493.06 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.