Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7071
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування здорового способу життя молодших школярів
Other Titles: Preparing future primary school teachers to promote healthy lifestyles among younger pupils
Authors: Заїка, Т. В.
Keywords: ключова компетентність
майбутній учитель початкової школи
підготовка майбутніх учителів початкових класів
здоровий спосіб життя
гурток
key competence
future primary school teacher
training of future primary school teachers
healthy lifestyle
clubs
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Заїка Т. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування здорового способу життя молодших школярів : випускна кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / Т. В. Заїка ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2022. – 68 с. + дод.
Abstract: Магістерське дослідження присвячене одній з актуальних проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи – формуванню здорового способу життя молодших школярів. Зокрема, розкривається сутність такого поняття як «здоровий спосіб життя», його складові. Висвітлюються напрями формування здорового способу життя молодших школярів: здорове харчування, фізична активність та організація здорового середовища. Серед шляхів формування здорового способу життя учнів основний акцент зроблено на сім'ях; закладах освіти (програмні та факультативні навчальні курси); позашкільних закладах, в тому числі закладах фізичної культури та спорту; центрах соціальних служб для молоді; оздоровчих та медичних установах та ін. Обґрунтована доцільність використання технології підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здорового способу життя. Виокремлено такі етапи підготовки: професійно-мотиваційний, змістово-діяльнісний, рефлексійно-корегувальний, які спрямовані на формування всіх структурних компонентів готовності (мотиваційно- ціннісного, змістового, діяльнісного та рефлексивного). Під час дослідження визначено, що ефективними шляхами формування здорового способу життя у ході підготовки майбутніх учителів початкових класів – є тренінг «Готовність майбутніх учителів до формування здорового способу життя учнів», вебінар «Навчання без оцінки», гурток «Здоров’я починається з нас». Дослідження містить орієнтовну структуру гуртку, змістове наповнення, цільове призначення, форми та способи діяльності. Результати контрольного зрізу експерименту засвідчили значне підвищення рівня готовності у майбутніх учителів до формування здорового способу життя учнів в експериментальній групі. The master's research is devoted to one of the urgent problems of training future primary school teachers - the formation of a healthy lifestyle of primary school children. In particular, the research reveals the essence of such a concept as "healthy lifestyle", its components. It covers the directions of formation of a healthy life of junior schoolchildren: healthy food, physical activity and the organization of a healthy environment. Among the ways to form a healthy lifestyle of students, the main emphasis is on families; educational institutions (program and optional training courses); out-of-school institutions, including institutions of physical culture and sports; centers of social services for youth; health and medical institutions, etc. The expediency of using the technology of training future primary school teachers to form a healthy lifestyle is reasonable. The following stages of preparation are distinguished: professional-motivational, content-active, reflection- corrective, which are aimed at the formation of all structural components of readiness (motivational-valuable, content, active and reflexive). The study found that effective ways to form a healthy lifestyle in the training of future primary school teachers - is training "Readiness of future teachers to form a healthy lifestyle of students", webinar "Learning without assessment", club "Health begins with us". The study contains the approximate structure of the club, content, purpose, forms and methods of activity. The results of the control section of the experiment showed a significant increase in the level of readiness of future teachers to form a healthy lifestyle of students in the experimental group.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7071
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заїка Т. В. .pdf
  Restricted Access
1.26 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.