Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7061
Назва: Деякі аспекти формування вокальної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва
Інші назви: Некоторые аспекты формирования вокальной компетентности будущих учителей музыкального искусства
Some aspects of the formation of vocal competence of future music teachers
Автори: Кузьмічова, В. А.
Богачова-Білоус, Т. Ю.
Ключові слова: вокальна компетентність
майбутні вчителі
музичне мистецтво
мистецька освіта
вокальная компетентность
будущие учителя
музыкальное искусство
художественное образование
vocal competence
future teachers
musical art
art education
Дата публікації: 2021
Видавництво: International Electronic Scientific and Practical Journal «WayScience»
Бібліографічний опис: Кузьмічова В. А Деякі аспекти формування вокальної компетентності майбутніх вчителів музичного мистецтва / В. А. Кузмічова, Т. Ю. Богачова- Білоус // Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. II Міжнар. наук.- практ. інтернет-конф., Дніпро, 3-4 черв. 2021 р. – Дніпро : WayScience, 2021. – С. 319–320.
Короткий огляд (реферат): Авторами досліджено вокальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва, яканерозривно пов’язана з розвитком його професіоналізму та ефективністю вокально-виконавської діяльності. Сформована вокальна компетентність як інтегрована професійно-особистісна якість виявляється у набутті предметнопрактичних компетентностей: оволодіння різножанровим вокальним репертуаром (шедеври вітчизняної та світової вокальної музики) тощо. Авторами исследована вокальная компетентность будущего учителя музыкального искусства, которая неразрывно связана с развитием его профессионализма и эффективностью вокально-исполнительской деятельности. Сложившаяся вокальная компетентность как интегрированное профессионально-личностное качество проявляется в приобретении предметнопрактических компетентностей: овладение разножанровым вокальным репертуаром (шедевры отечественной и мировой вокальной музыки) и т. д. The authors investigated the vocal competence of the future teacher of music art, which is inextricably linked with the development of his professionalism and efficiency vocal and performing activities. Formed vocal competence as integrated professional and personal quality is manifested in the acquisition of subject-practical competencies: mastering a variety of vocal repertoire (masterpieces of national and world vocal music), etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7061
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики мистецької освіти та вокально-хорової підготовки вчителя



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.