Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7028
Title: Державно-громадське управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень
Other Titles: State and public administration of general secondary education in the conditions of democratic transformations
Authors: Колесник, Я. О.
Keywords: демократичні перетворення
державно-громадське управління
механізми державно-громадського управління
Нова українська школа
democratic transformation
state and public administration
mechanisms of state and public administration
New Ukrainian school
Issue Date: 2022
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Колесник Я. О. Державно-громадське управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 073 Менеджмент / Я. О. Колесник ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. – Харків, 2022. – 103 с. : табл. + дод.
Abstract: У дослідженні розглянуто і визначено основні концепти державно-громадського управління закладом загальної середньої освіти в умовах демократичних перетворень. Схарактеризовано суть понять «демократичні перетворення в освіті», «державно-громадське управління закладом освіти», «механізми державно-громадського управління». Логічно вибудувоно інструментарій діагностики досліджуваної проблеми. Визначено цільові напрямки змісту комплексно-цільової програми, спрямовані на усунення виявлених проблем. Обраховано кошторис і надано методичні рекомендації щодо її виконання. The study considers and identifies the basic concepts of public administration of general secondary education in a democratic transformation. The essence of the concepts "democratic transformations in education", "state and public administration of educational institutions", "mechanisms of state and public administration" are characterized. Logically built tools for diagnosing the problem. The target directions of the content of the complex-target program aimed at eliminating the identified problems are determined. The estimate is calculated and methodical recommendations on its performance are given.
URI: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/7028
Appears in Collections:2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.