Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання дидактичних ігор в освітньому процесі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Сучасний розвиток педагогічної науки потребує не тільки теоретичних розробок, а й різних досліджень спрямованих на розвиток творчого мислення, самостійності. Дидактична гра у початковій школі потрібна для того щоб розвинути, мотивувати, активізувати інтерес, розвити пізнавальні здібності, закріпити знання, вміння та навички, тренувати сенсорні вміння тощо. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновку та списку використаних джерел. У вступі визначено основні дефініції дослідження, доведено його актуальність, визначено завдання та методи роботи. У першому розділі розкрито теоретичні питання підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання дидактичних ігор в освітньому процесі, визначено сутність поняття «дидактична гра» та її структура. У другому розділі представлено розробку дидактичних ігор на уроках «математики», «української мови» та «я досліджую світ». Також запропоновано тренінг для допомоги майбутнім учителям, щодо використання дидактичних ігор в освітньому процесі та представлено результати дослідження. У висновках доведено, що для вчителів початкових класів дуже важливо правильно побудувати взаємини з дітьми, що це потребує від них вміння по-особливому подивитися на дитину. І саме тому треба готувати майбутніх учителів до використання дидактичних ігор, адже вони допомагають побудувати не тільки дружні та відкриті стосунки з дитиною, а ще й навчити її. The modern development of pedagogical science requires not only theoretical developments, but also various studies aimed at the development of creative thinking, independence. Didactic games in primary school are needed in order to develop, motivate, activate interest, develop cognitive abilities, consolidate knowledge, skills and abilities, train sensory skills and more. Final qualification work consists of an introduction, two sections, a conclusion and a list of sources used. The introduction defines the main definitions of main definitions of the study, proved its relevance, defined takes and methods of work. The first section reveals the theoretical issues of training future primary school teachers to use didactic games in the educational process, defines the essence of the concept of «didactic game» and its structure. The second section presents the development of didactic games in the lessons of «mathematics», «Ukrainian language» and «I explore the world». It also offers training to help future teachers on the use of didactic games in the educational process and presents the results of the study. The conclusions proved that it is very important for primary school teachers to build the right relationship with children, which requires their ability to look at the child in a special way. And that is why it is necessary to prepare future teachers for the use of didactic games, because they help to build not only friendly and open relationships with the child, but also to teach him.
Опис
Ключові слова
дидактична гра, структура гри, освітній процес, учні, учитель початкових класів, професійна підготовка, Нова українська школа, didactic game, game structure, educational process, students, primary school teacher, professional training, NUS
Цитування
Бендриковська А. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання дидактичних ігор в освітньому процесі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / А. М. Бендриковська ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. почат. і проф. освіти. – Харків, 2022. – 76 с.
Колекції