Кафедра теорії, методики і практики фізичного виховання

Постійний URI для цієї колекції

Перегляд

Останні подання

Зараз показано 1 - 5 з 264
  • Документ
    ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ У ТРЕНУВАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ СТРІЛЬЦІВ З ЛУКА
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Гуліч, О.
    У статті розглянуто використання мобільних додатків у тренувальному процесі стрільців з лука. Додатки використовують для відстеження фізичної активності (Strava, Fitbit, Garmin Connect), ефективного планування тренувань та аналізу їхньої продуктивності, аналізу харчування та сну (MyFitnessPal або Lifesum), допомагають підтримувати здоровий спосіб життя та оптимізувати результати тренувань тощо. Зауважено, що використання додатків у тренувальному процесі можуть бути корисними як початківцям, так і досвідченим стрільцям, допомагаючи спортсменам поліпшити свою техніку, вдосконалити навички та досягти кращих результатів у стрільбі з лука. The article discusses the use of mobile applications in the training process of archers. Applications are used to track physical activity (Strava, Fitbit, Garmin Connect), effectively plan training and analyze their performance, analyze nutrition and sleep (MyFitnessPal or Lifesum), help maintain a healthy lifestyle and optimize training results, etc. It is noted that the use of applications in the training process can be useful for both beginners and experienced shooters, helping athletes to improve their technique, improve their skills and achieve better results in archery.
  • Документ
    APPLICATION OF AUGMENTED REALITY (AR) AND VIRTUAL REALITY (VR) IN PHYSICAL EDUCATION
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Gulich, I.
    AR and VR technologies can make PE more accessible to students with disabilities or limitations by providing alternative ways to participate in physical activities. Virtual environments can be customized to accommodate different skill levels, allowing all students to engage in meaningful physical education experiences, to practice movements and exercises in a safe and controlled environment. Examples demonstrate the diverse applications of AR and VR in physical education, from enhancing engagement and motivation to providing personalized feedback and accommodating diverse learning needs. As technology continues to advance, the potential for AR and VR to transform PE experiences will only grow, making physical education more enjoyable, accessible, and effective for students of all ages and abilities. Технології доповненої і віртуальної реальності можуть зробити фізкультуру більш доступною для учнів з інвалідністю або обмеженнями, надаючи альтернативні способи участі у фізичній активності. Віртуальне середовище можна налаштувати відповідно до різних рівнів навичок, що дає змогу всім учням брати участь у змістовних заняттях фізичною культурою, практикувати рухи та вправи в безпечному та контрольованому середовищі. Приклади демонструють різноманітне застосування доповненої і віртуальної реальності у фізичному вихованні: від посилення залучення і мотивації до надання персоналізованого зворотного зв'язку і задоволення різноманітних навчальних потреб. З розвитком технологій потенціал доповненої і віртуальної реальності для трансформації уроків фізкультури лише зростатиме, роблячи фізичне виховання більш приємним, доступним і ефективним для учнів різного віку і здібностей.
  • Документ
    ТВОРЧИЙ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Петруненко, Я.; Спузяк, В. Б.
    У статті проаналізовано, як творчість і фізична активність можуть спільно сприяти здоров’ю та гармонійному розвитку дітей та підлітків через інтеграцію фізичних вправ у навчальний процес. Наприклад, включення рухливих ігор, вправ або танців може покращити академічні результати та загальний настрій дітей. Зазначено, що творчість відіграє важливу роль у психологічному розвитку дітей та підлітків, сприяючи їхньому самовираженню, емоційній стабільності та соціальній адаптації. Вільний вибір фізичних вправ та видів творчої діяльності допомагає учням розкрити свій потенціал та відчути себе впевнено. The article analyzes how creativity and physical activity can jointly contribute to the health and harmonious development of children and adolescents through the integration of physical exercises into the educational process. For example, incorporating movement games, exercise, or dance can improve children's academic performance and overall mood. It is noted that creativity plays an important role in the psychological development of children and adolescents, contributing to their self-expression, emotional stability and social adaptation. A free choice of physical exercises and types of creative activity helps students to reveal their potential and feel confident.
  • Документ
    ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Поздняков, І. С.
    У статті проаналізовано здоров’язберігаючі технології в освіті. В освітньому процесі викладач має змогу пояснити здобувачам освіти головну мету певних дій, вправ та корисних звичок, які допомагають зберегти власне здоров’я та уникнути певних захворювань у майбутньому. Зауважено, що здоров’язберігаючі технології в освіті – це єдина система, що об’єднує в собі усі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів: сприятливі умови навчання дитини в школі; оптимальна організація навчального процесу; повноцінний та раціонально організований руховий режим. The article analyzes health-preserving technologies in education. In the educational process, the teacher is able to explain to students the main purpose of certain actions, exercises, and useful habits that help maintain their own health and avoid certain diseases in the future. It was noted that health-preserving technologies in education are a single system that combines all areas of activity of a general educational institution in terms of forming, preserving and strengthening the health of students: favorable conditions for a child's education at school; optimal organization of the educational process; full-fledged and rationally organized motor mode.
  • Документ
    ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Крунь, Л. М.
    У статті розглянуто фізичне виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено, що дітям з порушенням інтелектуального розвитку можна рекомендувати до виконання дихальні вправи з різним варіантом дозованого видиху та тривалості циклів дихання; розвиток гнучкості засобами вправ на розтягнення; розвиток проявів координації; маніпуляція предметами різними за розмірами; вправи імітаційного характеру з відтворення поведінки та звуків як живих так і неживих предметів. The article deals with the physical education of children with intellectual disabilities. It is noted that children with impaired intellectual development can be recommended to perform breathing exercises with different versions of dosed exhalation and the duration of breathing cycles; development of flexibility by means of stretching exercises; development of manifestations of coordination; manipulation of objects of different sizes; simulation exercises to reproduce the behavior and sounds of both living and inanimate objects.