Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/605
Title: | ПРОФЕСІЙНЕ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЯК ЗАПОРУКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ |
Authors: | Ларіна, І. О. Доля, Ю. В. |
Keywords: | майбутні вихователі підготовка фахівців професійне самовдосконалення національне виховання дошкільники будущие воспитатели подготовка специалистов профессиональное самосовершенствование национальное воспитание дошкольники future educators training of specialists professional self national education preschoolers |
Issue Date: | 22-May-2015 |
Publisher: | Вид-во "Точка" |
Citation: | Ларіна І. О. Професійне самовдосконалення як запорука готовності майбутніх вихователів до здійснення національного виховання дошкільників / І. О. Ларіна, Ю. В. Доля // Традиційна культура в умовах глобалізації: платформа для міжкультурного та міжрегіонального суспільного діалогу : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 22-23 трав. 2015 р.) / Департамент культури і туризму Харків. обл. держ. адмін., Обл. орг.-метод. центр культури і мистец. ; [редкол.: Л. Г. Омельченко, О. Г. Бугайченко, Н. М. Роман]. – Харків : Точка, 2015. – C. 102–104. |
Abstract: | Підготовка фахівців нової генерації, які у повній мірі оволоділи загальнолюдськими та національними цінностями і здатні повноцінно реалізовувати навчання та виховання дошкільників у руслі національних традицій, потребує докорінного перегляду підходів до навчання спеціалістів дошкільного профілю у педагогічних вишах. У статті запропоновано шляхи стимулювання професійного самовдосконалення студентів факультету дошкільної освіти (факультативні заняття, систематична практика в дошкільних навчальних закладах та інші), які сприятимуть професійному зростанню майбутніх фахівців дошкільного профілю та формуванню в них готовності до здійснення національного виховання дошкільників. Подготовка специалистов нового поколения, которые в полной мере овладели общечеловеческими и национальными ценностями и способны полноценно реализовывать обучения и воспитания дошкольников в русле национальных традиций, требует коренного пересмотра подходов к обучению специалистов дошкольного профиля в педагогических вузах. В статье предложены пути стимулирования профессионального самосовершенствования студентов факультета дошкольного образования (факультативные занятия, систематическая практика в дошкольных учебных заведениях и другие), которые будут способствовать профессиональному росту будущих специалистов дошкольного профиля и формированию у них готовности к осуществлению национального воспитания дошкольников. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/605 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії, технологій і методик дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ларіна І. О., Доля Ю. В.pdf | 991.14 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.