Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухан, Г. В.-
dc.contributor.authorTrukhan, Н.-
dc.date.accessioned2021-09-21T11:32:44Z-
dc.date.available2021-09-21T11:32:44Z-
dc.date.issued2021-03-31-
dc.identifier.citationТрухан Г. В. Інновації в педагогічній освіті Норвегії: інтеграція науки та практики / Г. В. Трухан // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 31 бер. – 2 квіт. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: С. Т. Золотухіна та ін.]. – Харків : Мітра, 2021. – Т. 1. – С. 241–243.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.isbn978-617-7886-20-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/5987-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто сучасні інновації в педагогічній освіті Норвегії, розкрито поняття супервізор, супервізія, її мета, функції та значення для молодого спеціаліста. Зазначено специфіку роботи програм педагогічного супроводу. Зроблено висновок про важливість норвезької практики супроводу молодих педагогів та педагогів-студентів на початку трудової діяльності та під час практики, більш досвідченими спеціалістами. В тезисах рассмотрены современные инновации в педагогическом образовании Норвегии, раскрыто понятие супервизор, супервизия, ее цель, функции и значение для молодого специалиста. Указано специфику работы программ педагогического сопровождения. Сделан вывод о важности норвежской практики сопровождения молодых педагогов и педагогов-студентов в начале трудовой деятельности и во время практики, более опытными специалистами. The modern innovations in pedagogical education of Norway have been considered in the article. The concepts of “supervisor” and “supervision”; its purpose, functions and significance for the young specialist have been identified. The specifics of the work of pedagogical support programs have been indicated. The conclusion about the importance of the Norwegian practice of accompanying young teachers at the beginning of the work and and students teachers by more experienced professionals has been made.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітраuk_UA.UTF-8
dc.subjectсистема педагогічної освіти Норвегіїuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаставництвоuk_UA.UTF-8
dc.subjectсупервізіяuk_UA.UTF-8
dc.subjectсупервізорuk_UA.UTF-8
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагістерські роботиuk_UA.UTF-8
dc.subjectсистема педагогического образования Норвегииuk_UA.UTF-8
dc.subjectнаставничествоuk_UA.UTF-8
dc.subjectсупервизияuk_UA.UTF-8
dc.subjectсупервизорuk_UA.UTF-8
dc.subjectбудущие учителяuk_UA.UTF-8
dc.subjectмагистерские работыuk_UA.UTF-8
dc.subjectsystem of pedagogical education in Norwayuk_UA.UTF-8
dc.subjectmentoringuk_UA.UTF-8
dc.subjectsupervisionuk_UA.UTF-8
dc.subjectsupervisoruk_UA.UTF-8
dc.subjectfuture teachersuk_UA.UTF-8
dc.subjectmaster's workuk_UA.UTF-8
dc.titleІнновації в педагогічній освіті Норвегії: інтеграція науки та практикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИнновации в педагогическом образовании Норвегии: интеграция науки и практикиuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeInnovations in Norwegian pedagogical education: the integration of science and practiceuk_UA.UTF-8
dc.typeConference proceedingsuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Трухан Г. В. .pdf765.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.