Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4681
Title: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Other Titles: ИСТОРИЧЕСКИЙ ОПЫТ КАК УСЛОВИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ
HISTORICAL EXPERIENCE AS A CONDITION FOR THE EFFICIENCY OF TRAINING FUTURE TEACHERS
Authors: Золотухіна, С. Т.
Keywords: історичний досвід
підготовка вчителів
ефективність підготовки
исторический опыт
подготовка учителей
эффективность подготовки
historical experience
teacher training
effectiveness of training
Issue Date: 23-Nov-2018
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Citation: Золотухіна С. Т. Історичний досвід як умова ефективності підготовки майбутніх вчителів / С. Т. Золотухіна // Сучасні тенденції у підготовці та професійній діяльності фахівців соціальної галузі : матеріали наук.-практ. конф., Харків, 23 листоп. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2018. – С. 13–14.
Abstract: В статті розглянуто підготовку вчителів у різних її формах. Одне із можливих розв’язання цієї проблеми – звернення до набутого історико-педагогічного досвіду. Підготовка вчителя, як проблема, особливо гостро встала вже на початку ХІХ століття. У цей час набуває обрисів думка, що вихователю, вчителю не слід керуватися одними «педагогічними інстинктами», особистими поглядами. Йому не тільки не завадить, а й необхідно використовувати накопичені віками наукові, спеціально-педагогічні знання й результати педагогічного досвіду. В статье рассмотрена подготовка учителей в различных ее формах. Одно из возможных решения этой проблемы – обращение к приобретенному историко-педагогическому опыту. Подготовка учителя, как проблема, особенно остро встала уже в начале XIX века. В это время приобретает очертания мнение, что воспитателю, учителю не следует руководствоваться одними «педагогическими инстинктами», личными взглядами. Ему не только не помешает, но и необходимо использовать накопленные веками научные, специально-педагогические знания и результаты педагогического опыта.The article considers teacher training in its various forms. One possible solution to this problem is appeal to the acquired historical and pedagogical experience. Teacher training, as a problem, became especially acute in the early nineteenth century. At this time, the idea that the educator, the teacher should not be guided alone is taking shape "Pedagogical instincts", personal views. Not only will it not prevent him, but he must also use the scientific, special pedagogical knowledge and results of pedagogical experience accumulated over the centuries.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/4681
Appears in Collections:Кафедра освітології та інноваційної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Золотухіна С. Т. Історичний досвід.pdf394.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.