Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2652
Title: | Проблема впровадження дистанційних освітніх технологій : стан і перспективи розвитку |
Other Titles: | Проблема внедрения дистанционных образовательных технологий : состояние и перспективы развития The problem of introducing distance educational technologies : state and development prospects |
Authors: | Алієв, Х. М. |
Keywords: | дистанційне навчання використання матеріали технології дистанционное обучение использование материалы технологии distance learning using materials technology |
Issue Date: | 13-Sep-2017 |
Publisher: | Бердянський державний педагогічний університет (БДПУ) |
Citation: | Алієв Х. М. Проблема впровадження дистанційних освітніх технологій : стан і перспективи розвитку / Х. М. Алієв // Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., Бердянськ, 14-16 верес. 2017 р. / Бердян. держ. пед. ун-т. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – С. 14–15. |
Abstract: | Перехід до дистанційного навчання має два аспекти:нормативний та науково-організаційний. Дистанційно навчання базується на значних перевагах цієї технології перед традиційними формами навчання. Аспектами такого курсу є: гнучкість і мобільність доступу до Інтернету. Матеріали адаптовані до використання в умовах дистанційного навчання, зокрема: для викладачів, так і студентів. Переход к дистанционному обучению имеет два аспекта: нормативный и научно-организационный. Дистанционно обучение базируется на значительных преимуществах этой технологии перед традиционными формами обучения. Аспектами такого курса являются: гибкость и мобильность доступа к Интернету. Материалы адаптированы к использованию в условиях дистанционного обучения, в частности: для преподавателей, так и студентов.The transition to distance learning has two aspects: normative and scientific-organizational. Distance learning is based on the significant advantages of this technology over traditional forms of learning. Aspects of this course are: the flexibility and mobility of Internet access. The materials are adapted for use in the conditions of distance learning, in particular: for teachers and students. |
URI: | http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/2652 |
Appears in Collections: | Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Алієв Х. М. Проблема впровадження дистанційних освітніх технологій .pdf | 755.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.